Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мозгова, Людмила$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Мозгова, Людмила
Назва : [Вірші]
Місце публікування : Українська літературна газета. - 2020. - 22 трав. (№ 10). - С. 11 (Шифр У768562/2020/10)
Предметні рубрики: Поезія українська, 21 ст.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 82
Автор(и) : Мозгова, Людмила
Назва : Гендерне прочитання балад у школі
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2012. - № 9. - С. 18-19 (Шифр Д579456/2012/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 82
Предметні рубрики: Народні балади-- Вивчення в школі-- Гендерне прочитання
Анотація: Гендерна українська традиція значною мірою відображена в текстах балад, які за умови відповідного прочитання стануть цінним джерелом для виховання культури взаємин між учнями протилежної статі.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Мозгова, Людмила
Назва : Літературно-гендерна наочність як чинник формування гендерно-літературної компетентності старшокласників
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2011. - №11 . - С. 10-14 (Шифр Д579456/2011/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Наочні посібники-- Унаочнення уроків літератури-- Формування гендерно-літературної компетентності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): посідники--методи навчання--слово вчителя--приклад із життя, наведений школярами--художній твір--живопис--музика--мультимедійні презентації
Анотація: Акцентується увага на формуванні учнівської компетентності, яка, передбачає залучення власного життєвого досвіду та виховання критичного ставлення до суспільних змін.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)