Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Монтрін, Ірина$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 659.19
Автор(и) : Монтрін, Ірина, Коротєєва, Антоніна
Назва : Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2019. - № 5. - С. 17-22: рис., табл. (Шифр М636468/2019/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 22
УДК : 659.19
Предметні рубрики: Туристичні послуги-- Ринок-- Реклама-- Оцінювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна ефективність--комунікаційна ефективність--бізнес-моделі--маркетинговий менеджмент
Анотація: Стаття присвячена оцінюванню ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг ( на прикладі туристичного агенства), а саме визначення комунікаційного та економічного ефекту після проведення рекламної компанії. Запропоновано матричний метод визначення економічної та комунікаційної ефективності реклами на основі методу аналітичних ієрархій Т. Сааті.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)