Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Нежива, Людмила$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Нежива, Людмила
.
Формування в учнів цілісного образу світу під час вивчення літературних напрямів / Л. Нежива> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. -
№ 12
. - С. 27-31 : мал. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.3Укр
Рубрики:
Методика викладання--Українська література
Кл.слова (ненормовані):
культуроцентризм
Анотація:
Надані дослідження рецепції образу світу в художній літературі, його динаміку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
2.
Нежива, Людмила
.
"Мелодія барв" та "фарби звуків": імпресіонізм у системі літературної освіти / Людмила Нежива> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 57-64. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74
Рубрики:
Освіта--Літературна освіта--Система--Імпресіонізм
Анотація:
Обговорення "Концепції реформування літературної освіти в середній школі" Г. Клочека.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
3.
Нежива, Людмила
.
"Ляпас громадському смаку" чи "семафор у майбутнє" [Текст] : до проблеми шкільного вивчення футуризму / Людмила Нежива> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. -
№4
. - С. 56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.3
Рубрики:
Футуризм--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
футуризм
--
деструкція
Анотація:
Актуалізовано наукове підґрунтя засвоєння старшокласниками теоретико-літературного поняття "футуризм", окреслено методичну модель вивчення цього літературного напрямку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Нежива, Людмила
.
"Казка для дорослих": сюрреалізм у шкільній літературній освіті [Текст] / Людмила Нежива> // Дивослово. - 2016. -
№ 4
. - С. 50-55. - Бібліогр. 18 назв
Рубрики:
Сюрреалізм--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
дивовижне
--
автоматичне письмо
--
колективне підсвідоме
--
метафоричність
--
методична модель
--
літературна освіта
Анотація:
Апелюючи до естетичного досвіду сюрреалістів та їхніх маніфестів, а також літературознавчих і мистецтвознавчих досліджень, автор визначає конститутивні риси напряму для їх об'єктивізації у шкільній практиці аналізу художніх творів. Наріжною для естетики сюрреалізму є категорія дивовижного, що постає в результаті занурення в позасвідоме буття. Для створення методичної моделі вивчення сюрреалізму актуалізовано риси напряму: художнє вираження за допомогою техніки автоматичного письма, візійність, сповненість "дитинного здивування", занурення у світ архаїки, поява фантастичних образів сновійної реальності, складна метафоричність. Первинне вивчення сюрреалістичного стилю доцільне на прикладі творів Б.-І. Антонича, його поетичних маніфестів. Ілюструючи риси напряму, автор статті пропонує актуалізувати живопис художників-сюрреалістів, порівняти художній образ, злбражений у різних стилях, сформулювати визначення літературного напряму. Засвоївши естетичні орієнтири сприйняття сюрреалістичного мистецтва, старшокласники зможуть застосувати свої знання під час аналізу творів І. Драча, М. Вінграновського, В. Голобородька.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Нежива, Людмила
.
"Слова, що можуть гриміти, як грім, і світити, як зорі" : експресіонізм у системі літературної освіти [Текст] / Людмила Нежива> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. -
№ 1
. - С. 58-64 : іл. - Бібліогр. 19 назв
Рубрики:
Стилі і напрями літератури--Експресіонізм--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
експресія
--
емоційність
--
трагічний пафос
--
міжмистецькі порівняння
--
літературознавчий конструктор
Анотація:
Визначено теоретичне підгрунтя засвоєння старшокласниками поняття "експресіонізм", проаналізовано конститутивні риси стилю, окреслено методичну стратегію його вивчення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Нежива, Людмила
.
Літературно-мистецьке свято "Енеїда". Фест як інтегрована форма позакласної робти в школі [Текст] / Людмила Нежива> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 10
. - С. 57-61.
Рубрики:
Українська література--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
літературно-мистецьке свято
--
інтеграція
--
національний характер
--
етнографія
Анотація:
Проаналізовано методику підготовки до літературно-мистецького свята за поемою "Енеїда" І. Котляревського, обґрунтовано доцільність проведення фестивалю як інтегрованої форми позакласної роботи з української літератури в школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)