Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Нежива, Людмила$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3Укр
Автор(и) : Нежива, Людмила
Назва : Формування в учнів цілісного образу світу під час вивчення літературних напрямів
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2011. - № 12. - С. 27-31: мал. (Шифр Д579456/2011/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.268.3Укр
Предметні рубрики: Методика викладання-- Українська література
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культуроцентризм
Анотація: Надані дослідження рецепції образу світу в художній літературі, його динаміку.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74
Автор(и) : Нежива, Людмила
Назва : "Мелодія барв" та "фарби звуків": імпресіонізм у системі літературної освіти
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах): науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - К., 2012. - № 11. - С. 57-64 (Шифр Д579456/2012/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74
Предметні рубрики: Освіта-- Літературна освіта-- Система-- Імпресіонізм
Анотація: Обговорення "Концепції реформування літературної освіти в середній школі" Г. Клочека.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Нежива, Людмила
Назва : "Ляпас громадському смаку" чи "семафор у майбутнє" : до проблеми шкільного вивчення футуризму
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2015. - №4. - С. 56-61 (Шифр Д579456/2015/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Футуризм-- Вивчення в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): футуризм--деструкція
Анотація: Актуалізовано наукове підґрунтя засвоєння старшокласниками теоретико-літературного поняття "футуризм", окреслено методичну модель вивчення цього літературного напрямку.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нежива, Людмила
Назва : "Слова, що можуть гриміти, як грім, і світити, як зорі" : експресіонізм у системі літературної освіти
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2016. - № 1. - С. 58-64: іл. (Шифр Д579456/2016/1)
Примітки : Бібліогр. 19 назв
Предметні рубрики: Стилі і напрями літератури-- Експресіонізм-- Вивчення в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експресія--емоційність--трагічний пафос--міжмистецькі порівняння--літературознавчий конструктор
Анотація: Визначено теоретичне підгрунтя засвоєння старшокласниками поняття "експресіонізм", проаналізовано конститутивні риси стилю, окреслено методичну стратегію його вивчення.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нежива, Людмила
Назва : "Казка для дорослих": сюрреалізм у шкільній літературній освіті
Місце публікування : Дивослово. - К., 2016. - № 4. - С. 50-55 (Шифр Д579456/2016/4)
Примітки : Бібліогр. 18 назв
Предметні рубрики: Сюрреалізм-- Вивчення в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дивовижне--автоматичне письмо--колективне підсвідоме--метафоричність--методична модель--літературна освіта
Анотація: Апелюючи до естетичного досвіду сюрреалістів та їхніх маніфестів, а також літературознавчих і мистецтвознавчих досліджень, автор визначає конститутивні риси напряму для їх об'єктивізації у шкільній практиці аналізу художніх творів. Наріжною для естетики сюрреалізму є категорія дивовижного, що постає в результаті занурення в позасвідоме буття. Для створення методичної моделі вивчення сюрреалізму актуалізовано риси напряму: художнє вираження за допомогою техніки автоматичного письма, візійність, сповненість "дитинного здивування", занурення у світ архаїки, поява фантастичних образів сновійної реальності, складна метафоричність. Первинне вивчення сюрреалістичного стилю доцільне на прикладі творів Б.-І. Антонича, його поетичних маніфестів. Ілюструючи риси напряму, автор статті пропонує актуалізувати живопис художників-сюрреалістів, порівняти художній образ, злбражений у різних стилях, сформулювати визначення літературного напряму. Засвоївши естетичні орієнтири сприйняття сюрреалістичного мистецтва, старшокласники зможуть застосувати свої знання під час аналізу творів І. Драча, М. Вінграновського, В. Голобородька.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нежива, Людмила
Назва : Літературно-мистецьке свято "Енеїда". Фест як інтегрована форма позакласної робти в школі
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 57-61. (Шифр У679846/2019/10)
Предметні рубрики: Українська література-- Позакласна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературно-мистецьке свято--інтеграція--національний характер--етнографія
Анотація: Проаналізовано методику підготовки до літературно-мистецького свята за поемою "Енеїда" І. Котляревського, обґрунтовано доцільність проведення фестивалю як інтегрованої форми позакласної роботи з української літератури в школі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)