Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Панасюк, Андрій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Панасюк, Андрій
Назва : Вологість повітря : 10-й кл.
Місце публікування : Фізика (Шкільний світ). - 2018. - № 3. - С. 43-47: рис. (Шифр К097319/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 47. - Дод.
Предметні рубрики: Фізика-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кругообіг води--водяна пара--випаровування води--самопочуття людини--теплообмін в організмі--працездатність--вимірювання вологості--психрометр--корозія і ржавіння
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Панасюк, Андрій
Назва : Кросворди з фізики : 8 - 10-ті кл.
Місце публікування : Фізика (Шкільний світ). - 2018. - № 3. - С. 48-57: іл. (Шифр К097319/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 48. - Дод. № 1-8
Предметні рубрики: Фізика-- Кросворди-- Загальноосвітні школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пам'ять--"перехрещені слова"--механіка--динаміка--гравітація--кінематика--молекулярна фізика--електрика
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Панасюк, Андрій
Назва : Лабіринтами фізики. Дидактична гра для учнів 7 - 8-х класів
Місце публікування : Фізика (Шкільний світ). - 2019. - № 5. - С. 49-51 (Шифр К097319/2019/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 49. - Дод.
Предметні рубрики: Фізика-- Дидиктичні ігри-- 7-8 класи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактичні задачі--прийняття рішення--активізація мислення
Анотація: Ігрові методи є дуже ефективними й характеризуються активізацією мислення й поведінки учнів. Автор статті вважає, що оволодіти необхідними знаннями, уміннями й навичками учень зможе лише тоді, коли сам достатньо икористовуватиме теоретичні знання під час розв'язання конкретних практичних задач.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)