Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Петленко, Ю. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Петленко, Ю. В.
    Удосконалення структури капіталу компанії як умова підвищення її капіталізації [Текст] / Ю. В. Петленко, Г. В. Решетова // Фінанси України. - 2012. - № 3. - С. 102-109. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.29
Рубрики: Компанії--Капітал
Анотація: Розглянуто теоретичні концепції формування ринкової капіталізації компанії та умов її підвищення за рахунок поліпшення структури капіталу.


Дод.точки доступу:
Решетова, Г.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Петленко, Ю. В.
    Теоретичні аспекти злиття та поглинання компаній [Текст] / Ю. В. Петленко, П. О. Керімов // Фінанси України. - 2013. - № 8. - С. 113-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Компанії--Злиття--Поглинання
Анотація: Розглянуто деякі основні підходи до визначення поняття "злиття" і "поглинання" у вітчизняній та зарубіжній літературі, зроблено спробу визначити спільне та відмінне. Запропоновано харакристики найважливіших ознак, мотивів і форм "злиття" і "поглинання" компаній.


Дод.точки доступу:
Керімов, П.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Петленко, Ю. В.
    Особливості маркетингу військових технологій [Текст] / Ю. В. Петленко, Б. П. Щеглюк // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 10. - С. 101-110 : форм., рис. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Економіка підприємств військово-промислового комплексу України--Маркетинг
   Міжнародна економіка--Співробітництво у високотехнологічних виробництвах -- Трансфер технологій--Експорт технологій виробництва товарів військового призначення

Анотація: У статті проаналізовано особливості, визначено основні принципи та розглянуто можливу структуру маркетингового дослідження військових технологій. Запропоновано алгоритм здійснення маркетингового дослідження військових технологій, який враховує специфіку функціонування військово-промислового сектору економіки країни.


Дод.точки доступу:
Щеглюк, Б. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)