Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Петриняк, А. Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Петриняк А.Я.
Назва
: Передумови формування маркетингово! концепції управління ринку мінеральних вод
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 11. - С. 79-84 (Шифр Ф241809/2018/11)
Примітки
: Бібліогр.: с. 84 (6 назв)
Предметні рубрики:
Харчова промисловість-- Маркетинг
Анотація:
У статті розглядається формування маркетингової концепції управління ринку мінеральних вод, що належить до харчової промисловості та формує привабливий за обсягом ринок. Це зумовлено тим, що продукція даної галузі займає важливе місце у споживанні. Визначено, що головним рушійним механізмом та каталізатором змін у глобалізованому світі є маркетингова концепція, широке застосування якої слід визнати пріоритетним напрямом суспільного розвитку.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Петриняк А.Я., Кусков Ю.М., Соловьев В.Г., Осечков П.П., Осин В.В.
Назва
: Маркетингова концепція ресурсозберігаючого механізму підприємств-виробників мінеральних вод
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 12. - С. 87-91 (Шифр Ф241809/2018/12)
Примітки
: Бібліогр.: с. 91 (4 назви)
Предметні рубрики:
Харчова промисловість-- Маркетинг
Анотація:
У статті окреслено, що запровадження та застосування маркетингової концепції дасть змогу створити ефективну основу управлінської, господарської і виробничо-збутової діяльності підприємства як на зовнішньому, так і на внутрішньому ринках. В умовах ринку та нестабільності маркетингового середовища запропонована маркетингова концепція, як механізм регулювання змінних процесів та забезпечення можливих позитивних економічних результатів. Доведено вагомість маркетингової концепції, зокрема у кризові періоди, коли дуже важлива для підприємств оптимізація ресурсів, посилення власних позицій на продовольчому ринку. Проаналізовано особливості маркетингових функцій ресурсозберігаючого механізму підприємств-виробників мінеральних вод. Описано системний взаємозв'язок складових ресурсозберігаючого механізму на макро та мезо рівні, що дозволяє оцінити їх розвиток. Розглянуто сучасний стан та динаміку впровадження ресурсозберігаючих проектів в Україні, що засвідчують передумови для активного застосування механізмів управління ресурсозбереженням.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Петриняк А.Я.
Назва
: Оцінка ефективності системи управління підприємства ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод Оскар"
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 4. - С. 90-96 (Шифр Ф241809/2018/4)
Примітки
: Біблііогр.: с. 94-95 (9 назв)
Предметні рубрики:
Харчові підприємства-- Маркетинг
Підприємства-- Управління
Анотація:
Досліджено основні напрями росту виробництва мінеральних вод. Відносно напрямів росту виробництва обумовлено вибір маркетингової концепції. Окреслено стратегію інтенсивного росту як глибоке проникнення на ринок, розширення меж ринку та розвиток товару. Стратегія інтегративного росту представлена як регресивна, прогресивна та горизонтальна інтеграція.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Петриняк А.Я., Іванишин В.В.
Назва
: Пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств - виробників мінеральних вод
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 62-69 (Шифр Ф241809/2018/10)
Примітки
: Бібліогр.: с. 68 (10 назв)
Предметні рубрики:
Промислові підприємства-- Маркетинг
Анотація:
У статті розглядається сутність та пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств-виробників мінеральних вод. Визначено основні завдання системи показників маркетингової діяльності підприємств, а також інформацію яка використовується для узгодження управлінських рішень.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)