Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Попова, Т. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Попова, Т. Ю.
Вивчення інтимної лірики В. Сосюри на уроках словесності [Текст] / Т. Ю. Попова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. -
№ 7
. - С. 5-8. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Письменники українські--Сосюра Володимир Миколайович (1898-1965 рр.)
Українська література--Уроки--Методичні рекомендації
Кл.слова (ненормовані):
Сосюра В. М.
Анотація:
Стаття надає методичні рекомендації з проведення уроків української літератури за творчістю В. Сосюри.
Дод.точки доступу:
Сосюра, Володимир Миколайович (український радянський поет і письменник ; 1898-1965) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Попова, Т. Ю.
Використання кроссенсів на уроках української мови та літератури [Текст] / Т. Ю. Попова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. -
№ 22-24
. - С. 4-9. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики:
Українська мова--Українська література--Уроки--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Кроссенс
Анотація:
В арсеналі кожного педагога є методи, прийоми, форми організації навчальної діяльності, що мають на меті розвиток учня. До таких належить і кроссенс як головоломка нового типу. Він виконує роль візуального організатора - графічного подання різноманітних розумових процесів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)