Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Пчелянська, Г. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калетнік Г. М., Пчелянська Г. О.
Назва : Соціально-економічне становище населення та його вплив на формування продовольчої безпеки
Місце публікування : Економіка АПК. - 2011. - № 7. - С. 36-41: рис. (Шифр Е969742/2011/7)
Примітки : Бібліогр. в прим.
Предметні рубрики: Продовольчі ресурси-- Формування --Україна
Агропродовольча сфера-- Розвиток --Україна
Добробут населення-- Державне регулювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): харчування--продовольчі товари--соціальна політика
Анотація: Розглянуто вплив соціально-економічного становища населення на формування продовольчої безпеки. Зроблено аналіз доходів і витрат населення, а також споживання основних видів продуктів харчування.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.32
Автор(и) : Калетнік Г. М., Пчелянська Г. О., Шпикуляк О. Г.
Назва : Інституціональні засади функціональності інфраструктури та ціноутворення у розвитку аграрного ринку: теоретичний аспект
Місце публікування : Економіка АПК. - 2012. - № 7. - С. 132-139: табл. (Шифр Е969742/2012/7)
Примітки : Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК : 65.32
Предметні рубрики: Аграрна економіка-- Інституціональні проблеми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інфраструктура ринку--інституціональна методологія
Анотація: Обгрунтовано теоретичні аспекти інституціональної функціональності інфраструктури та ціноутворення у механізмі аграрного ринку, визначено зв'язок між ними у процесі інституціоналізації до ринкових умов.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пчелянська Г. О.
Назва : Поведінка споживачів на продовольчому ринку: інституційний та маркетинговий підходи
Місце публікування : Економіка АПК. - 2020. - № 3. - С. 47-56: рис. (Шифр Е969742/2020/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Продовольчий ринок-- Маркетинг --Україна
Анотація: Мета статті - розкрити фактори впливу на поведінку споживачів на продовольчому ринку з використанням інституційного й маркетингового підходів та розробити напрями вдосконалення діяльності суб’єктів продовольчого ринку. Встановлено, що на поведінку споживачів впливатимуть інституційні й маркетингові чинники, такі як споживчі настрої населення, фактори формування конкурентних переваг для підприємства, діюча маркетингова концепція. Запропоновано заходи, необхідні для поліпшення інституційного середовища споживачів продовольчого ринку.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головчук Ю.О., Пчелянська Г.О.
Назва : Особливості формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі парадигми інноваційного розвитку
Місце публікування : Економіка та держава. - 2020. - № 3. - С. 66-70 (Шифр Е027782/2020/3)
Примітки : Бібліогр. с. 69-70 (14 назв)
Предметні рубрики: Підприємства-- Інновації-- Конкурентоспроможність
Анотація: У статті розглядаються теоретичні, методологічні та практичні аспекти розробки стратегії конкурентоспроможності підприємств, досліджуються існуючі проблеми в контексті реалій сучасної економіки та кризових процесів економічної сфери та конкретизуються методичні підходи до стратегії розвитку підприємства для конкурентоспроможності. Важливу роль у виборі конкурентної стратегії відіграють наявні ресурси підприємства (матеріальні, фінансові та людські ресурси), інтелектуальна власність, торгові мережі; науково-технічний рівень розвитку корпорацій, структура виробництва відповідно до етапів життєвого циклу організації, характеристик ринку. Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства сформульовані на основі парадигми сучасного інноваційного розвитку підприємства, орієнтованого на споживача. Вони не повинні бути тільки функціональними, проте вони повинні відповідати їх стратегічному плануванню та основані на логіці сучасного управління.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)