Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Решетняк, Тетяна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Решетняк, Тетяна
Назва : Ненаголошені голосні Е, И в коренях слів : 5 клас
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2017. - № 12. - С. 17-20 (Шифр Д579456/2017/12)
Предметні рубрики: Українська мова-- Правопис
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): словникова робота--правила орфографії--лінгвістичне спостереження--тренувальні вправи--орфоепія--орфографія--орфограма--орфографічне правило--наголос--орфографічна помилка
Анотація: Подано план-конспект уроку засвоєння нових знань про правопис ненаголошених голосних у коренях слів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Решетняк, Тетяна, Решетняк, Юлія
Назва : Кольронастрій поезії Максима Рильського "Осінь-маляр із палітрою пишною." : бінарний урок української літератури та образотворчого мистецтва : 5 клас
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2020. - № 4. - С. 16-19: фот. (Шифр Д579456/2020/4)
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання
Нестандартні уроки-- Бінарний урок-- Розробка
Поезія українська-- Кольоронастрій
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образотворче мистецтво--колір--настрій
Анотація: У пропонованому матеріалі подано бінарний урок української літератури та образотворчого мистецтва в 5-му класі. Автори поєднують вивчення поезії Максима Рильського «Осінь-маляр із палітрою пишною…» і повітряної перспективи та кольоронастрою. За допомогою учительських розповідей, роботи з репродукціями картин, опрацювання ідейно-змістових особливостей поезії учні опановують дві теми. Учителі використовують методи сторителінгу, усного малювання, читання під музику, колективного створення ілюстрації та ін., що дають змогу розвивати творчий потенціал п’ятикласників, їхнє образне мислення, формувати навички працювати колективно, роблять урок цікавим та динамічним.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)