Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Романишина, Наталія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романишина, Наталія
Назва : Технологічно зорієнтована модель вивчення новели у школі
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2017. - № 11. - С. 42-47 (Шифр Д579456/2017/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Новели-- Вивчення-- Шкільна програма
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жанрові ознаки--засвоєння знань--жанрова природа
Анотація: Визначено альтернативні до традиційно оганізованого навчання технологічні умови вивчення семикласниками теоретико-літературного поняття "новела": психологічне налаштування на діяльність за моделлю "засвоєння усього обсягу знань", уточнення змісту й компонентів навчального матеріалу, критеріїв опанування теми, варіантів організації роботи учнів, діагностичних та контрольних завдань.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романишина, Наталія
Назва : Літературна освіта в економічному вимірі : розвиток підприємливості учнів на уроках вивчення трагікомедії Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч"
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2020. - № 12. - С. 52-61 (Шифр Д579456/2020/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Літературна освіта-- Економічний вимір
Українська література-- Методика викладання-- Підприємливість-- Формування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наскрізна змістова лінія--підприємливість--фінансова грамотність--інтегроване вивчення--інтерактивні методи
Анотація: Обґрунтовано методику вивчення елементів теорії фінансів на уроках інтерпретації трагікомедії І. Карпенка-Карого "Сто тисяч" у контексті реалізації інтегративної наскрізної лінії "Підприємливість і фінансова грамотність", формування у школярів навичок практичного менеджменту, спостереження за економічними процесами, розвитку культури підприємництва та вирішення традиційних завдань літературної освіти.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)