Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Скорина, Людмила$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скорина, Людмила
Назва : Інтертекстуальне прочитання комедії Миколи Куліша "Мина Мазайло"
Місце публікування : Дивослово. - 2011. - № 2. - С. 44-50 (Шифр Д579456/2011/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Письменники українські-- Куліш М. Г. (1892-1937)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературознавство і критика
Анотація: Розглянуто поняття про інтертекстуальність, основні вимоги до інтертекстуального аналізу.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Скорина, Людмила
Назва : Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2017. - № 4. - С. 53-63 (Шифр Д579456/2017/4)
Примітки : Бібліогр. 15 назв
Предметні рубрики: Епос (літ.)-- Аналіз-- Специфіка-- Теорія і практика
Українська література-- Підмогильний Валер'ян Петрович (1901-1937 рр.)
Анотація: На прикладі твору В. Підмогильного "Ваня" авторка показує, як ознайомлювати учнів із текстом, інтерпретувати змістові компоненти оповідання і художній світ. Корисним будуть для вчителя й питання, які спонукають учнів до роздумів.
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Скорина, Людмила
Назва : Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика : (на матеріалі оповідання Валер’яна Підмогильного «Ваня»)
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2017. - № 5. - С. 45-50 (Шифр Д579456/2017/5)
Примітки : Закінчення. Початок див. у № 4 за 2017 р.
Предметні рубрики: Художня література-- Епічні твори-- Специфіка аналізу
Українська література-- Підмогильний Валер'ян Петрович (1901-1937 рр.)
Анотація: На прикладі оповідання В. Підмогильного «Ваня» авторка показує, як варто аналізувати особливості художнього світу, сюжет і композицію, власне мовну й жанрову форму твору.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скорина, Людмила
Назва : Присвята як маркер міжтекстових зв’язків (на матеріалі українського письменства 1920-х років)
Місце публікування : Слово і час. - 2017. - № 7. - С. 3-11 (Шифр С673403/2017/7)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська література-- Проза, 1920-ті рр.
Літературознавство-- Інтертекстуальність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтертекстуальність--паратекстуальність--присвята--дедикаційний заголовок--рильський м. т.--драй-хмара м. о.--зеров м.--филипович п.--хвильовий м.
Анотація: У статті проаналізовано специфіку присвят як маркера міжтекстової комунікації. Об’єктом дослідження стали твори українських письменників 1920-х років (М. Драй-Хмари, М. Зерова, М. Рильського, П. Филиповича, М. Хвильового). Встановлено, що найбільший інтертекстуальний потенціал мають присвяти іншому твору, літературному персонажу, а також письменникові, особливо якщо в тексті він репрезентований не як публічна персона, а як автор корпусу художніх текстів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скорина, Людмила
Назва : Франкове слово в українському письменстві 1920-х років : до проблеми визначення репертуару прецедентних текстів епохи
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2018. - № 12. - С. 53-60 (Шифр Д579456/2018/12)
Примітки : Бібліогр. 22 назви
Предметні рубрики: Франко Іван Якович (1856-1916 рр.)-- Дослідження творчості, 1920-ті рр.
Анотація: Досліджується рецепція постаті й творчості І. Франка в українському письменстві 1920-х років, простежуються особливості введення творів письменника-класика в художні тексти аналізованої епохи на різних рівнях текстової структури (заголовка, епіграфа, присвяти, цитати, алюзії тощо). З’ясовано, що твори І. Франка є важливими прецедентними текстами доби – поряд із творами Т. Шевченка й Г. Сковороди. Франкові інтертекстеми виявлені у доробку М. Рильського, В. Підмогильного, Т. Осьмачки, Г. Косинки, І. Дніпровського, О. Слісаренка, М. Хвильового, О. Влизька, П. Тичини. Найбільшу увагу письменники 1920-х рр. приділяють Франковим творам зрілого періоду, зокрема поезіям зі збірки «Semper tіro», поемі «Мойсей», рідше апелюють до збірок «З вершин і низин», «Мій Ізмарагд», повісті «Boa constrictor».
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скорина, Людмила
Назва : Камо грядеши, Нова українська школо? або Мова + / – література : обговорюємо проєкт державного стандарту базової середньої освіти
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2020. - № 7/8. - С. 10-15 (Шифр Д579456/2020/7/8)
Предметні рубрики: Середня освіта-- Державні стандарти-- Проекти --Україна, 2020 р.
Анотація: Ситуація навколо Запропонованого МОН України проєкту Державного стандарту базової середньої освіти дуже нагадує літературні дискусії 1925-1928 років. Предметом дискусії є химерний мовно-літературний гібрид, який радикально змінює підходи до викладання української та зарубіжної літератур. Це не просто злиття мови й літератури в один предмет, а фактичне витіснення останньої з освітнього поля.
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Скорина, Людмила
Назва : Глибини й поверхні: особливості інтерпретації казки-притчі Емми Андієвської «Говорюща риба» в 6 класі
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2021. - № 4. - С. 22-30 (Шифр Д579456/2021/4)
Примітки : Бібліогр. 4 назви
Предметні рубрики: Українська література-- 6 клас-- Розробки уроків
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художній твір--тематика--тема--ідея--проблема--толерантність
Анотація: У статті розглянуто теоретичні, методичні й інтерпретаційні проблеми висвітлення казки-притчі Е. Андієвської «Говорюща риба». Авторка аналізує ряд розробок уроків на цю тему, розміщених в інтернеті, виявляючи теоретичні, методичні чи інтерпретаційні хиби й недоречності, акцентуючи на потребі правильно застосовувати теоретичні поняття й терміни на уроках української літератури, коли в центрі вчительської уваги має знаходитися саме художній твір, а не психологія, історія чи суспільні питання.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)