Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Скорина, Людмила$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Скорина, Людмила
Назва
: Інтертекстуальне прочитання комедії Миколи Куліша "Мина Мазайло"
Місце публікування
: Дивослово. - 2011. - № 2. - С. 44-50 (Шифр Д579456/2011/2)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Письменники українські-- Куліш М. Г. (1892-1937)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): літературознавство і критика
Анотація:
Розглянуто поняття про інтертекстуальність, основні вимоги до інтертекстуального аналізу.
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
:
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Скорина, Людмила
Назва
: Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика
Місце публікування
: Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2017. - № 4. - С. 53-63 (Шифр Д579456/2017/4)
Примітки
: Бібліогр. 15 назв
Предметні рубрики:
Епос (літ.)-- Аналіз-- Специфіка-- Теорія і практика
Українська література-- Підмогильний Валер'ян Петрович (1901-1937 рр.)
Анотація:
На прикладі твору В. Підмогильного "Ваня" авторка показує, як ознайомлювати учнів із текстом, інтерпретувати змістові компоненти оповідання і художній світ. Корисним будуть для вчителя й питання, які спонукають учнів до роздумів.
Знайти схожі
3.
Форма документа
:
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Скорина, Людмила
Назва
: Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика : (на матеріалі оповідання Валер’яна Підмогильного «Ваня»)
Місце публікування
: Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2017. - № 5. - С. 45-50 (Шифр Д579456/2017/5)
Примітки
: Закінчення. Початок див. у № 4 за 2017 р.
Предметні рубрики:
Художня література-- Епічні твори-- Специфіка аналізу
Українська література-- Підмогильний Валер'ян Петрович (1901-1937 рр.)
Анотація:
На прикладі оповідання В. Підмогильного «Ваня» авторка показує, як варто аналізувати особливості художнього світу, сюжет і композицію, власне мовну й жанрову форму твору.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Скорина, Людмила
Назва
: Присвята як маркер міжтекстових зв’язків (на матеріалі українського письменства 1920-х років)
Місце публікування
: Слово і час. - 2017. - № 7. - С. 3-11 (Шифр С673403/2017/7)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Українська література-- Проза, 1920-ті рр.
Літературознавство-- Інтертекстуальність
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інтертекстуальність--паратекстуальність--присвята--дедикаційний заголовок--рильський м. т.--драй-хмара м. о.--зеров м.--филипович п.--хвильовий м.
Анотація:
У статті проаналізовано специфіку присвят як маркера міжтекстової комунікації. Об’єктом дослідження стали твори українських письменників 1920-х років (М. Драй-Хмари, М. Зерова, М. Рильського, П. Филиповича, М. Хвильового). Встановлено, що найбільший інтертекстуальний потенціал мають присвяти іншому твору, літературному персонажу, а також письменникові, особливо якщо в тексті він репрезентований не як публічна персона, а як автор корпусу художніх текстів.
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Скорина, Людмила
Назва
: Франкове слово в українському письменстві 1920-х років : до проблеми визначення репертуару прецедентних текстів епохи
Місце публікування
: Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2018. - № 12. - С. 53-60 (Шифр Д579456/2018/12)
Примітки
: Бібліогр. 22 назви
Предметні рубрики:
Франко Іван Якович (1856-1916 рр.)-- Дослідження творчості, 1920-ті рр.
Анотація:
Досліджується рецепція постаті й творчості І. Франка в українському письменстві 1920-х років, простежуються особливості введення творів письменника-класика в художні тексти аналізованої епохи на різних рівнях текстової структури (заголовка, епіграфа, присвяти, цитати, алюзії тощо). З’ясовано, що твори І. Франка є важливими прецедентними текстами доби – поряд із творами Т. Шевченка й Г. Сковороди. Франкові інтертекстеми виявлені у доробку М. Рильського, В. Підмогильного, Т. Осьмачки, Г. Косинки, І. Дніпровського, О. Слісаренка, М. Хвильового, О. Влизька, П. Тичини. Найбільшу увагу письменники 1920-х рр. приділяють Франковим творам зрілого періоду, зокрема поезіям зі збірки «Semper tіro», поемі «Мойсей», рідше апелюють до збірок «З вершин і низин», «Мій Ізмарагд», повісті «Boa constrictor».
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Скорина, Людмила
Назва
: Камо грядеши, Нова українська школо? або Мова + / – література : обговорюємо проєкт державного стандарту базової середньої освіти
Місце публікування
: Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2020. - № 7/8. - С. 10-15 (Шифр Д579456/2020/7/8)
Предметні рубрики:
Середня освіта-- Державні стандарти-- Проекти --Україна, 2020 р.
Анотація:
Ситуація навколо Запропонованого МОН України проєкту Державного стандарту базової середньої освіти дуже нагадує літературні дискусії 1925-1928 років. Предметом дискусії є химерний мовно-літературний гібрид, який радикально змінює підходи до викладання української та зарубіжної літератур. Це не просто злиття мови й літератури в один предмет, а фактичне витіснення останньої з освітнього поля.
Знайти схожі
7.
Форма документа
:
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Скорина, Людмила
Назва
: Глибини й поверхні: особливості інтерпретації казки-притчі Емми Андієвської «Говорюща риба» в 6 класі
Місце публікування
: Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2021. - № 4. - С. 22-30 (Шифр Д579456/2021/4)
Примітки
: Бібліогр. 4 назви
Предметні рубрики:
Українська література-- 6 клас-- Розробки уроків
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): художній твір--тематика--тема--ідея--проблема--толерантність
Анотація:
У статті розглянуто теоретичні, методичні й інтерпретаційні проблеми висвітлення казки-притчі Е. Андієвської «Говорюща риба». Авторка аналізує ряд розробок уроків на цю тему, розміщених в інтернеті, виявляючи теоретичні, методичні чи інтерпретаційні хиби й недоречності, акцентуючи на потребі правильно застосовувати теоретичні поняття й терміни на уроках української літератури, коли в центрі вчительської уваги має знаходитися саме художній твір, а не психологія, історія чи суспільні питання.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)