Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Скрипник, Тетяна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.3
Автор(и) : Скрипник, Тетяна
Назва : Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі
Місце публікування : Початкова школа. - 2014. - № 6. - С. 50-52
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.3
Предметні рубрики: Аутизм-- Психолого-педагогічна корекція
Шкільний психолог-- Психологічний супровід-- Аутичні діти
Анотація: В статті автор зупиняється не на організаційних завданнях, а зосереджується на змісті й алгоритмі діяльності психолога у спільному процесі супроводу дитини з аутизмом в освтньому просторі. Поданий матеріал- результат досвіду, отриманого під час навчання за кордоном і внаслідок практичної діяльності, спрямованої на розбудову та впровадження моделі дієвого психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в навчальних закладах.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник, Тетяна
Назва : Розлади аутичного спектра
Місце публікування : Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 3/4 (лют.). - С. 78-83 (Шифр К320566/2018/3/4)
Предметні рубрики: Діти з особливими потребами-- Інклюзивна освіта
Психічні розлади-- Аутизм
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник, Тетяна
Назва : Ресурси середовища для дітей з аутизмом
Місце публікування : Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 3/4 (лют.). - С. 84-97 (Шифр К320566/2018/3/4)
Предметні рубрики: Діти з особливими потребами-- Інклюзивна освіта
Психічні розлади-- Аутизм
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Тетяна
Назва : Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 6-9 (Шифр Д654208/2018/10)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Інклюзивна освіта
Дитяча психологія-- Аутизм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): співпраця з батьками--підготовка аутичних дітей до інклюзії--нормалізація психофізіологічного стану--основи соціально-емоційного інтелекту--види захисних реакцій аутистів
Анотація: "Одна з умов ефективної інклюзії - готовність фахівців, друга - відповідна підготовка дітей. З поданої статті ви дізнаєтесь, як допомогти дошкільнятам з розладами аутистичного спектра успішно розвиватися і впевнено почуватися в колективі однолітків".
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Тетяна
Назва : Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 7-11 (Шифр Д654208/2020/7)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--розвивальне середовище--аутизм
Анотація: "Упровадження інклюзивної освіти - системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом."
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)