Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Скрипник, Тетяна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74.3
Автор(и)
:
Скрипник, Тетяна
Назва
: Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі
Місце публікування
: Початкова школа. - 2014. - № 6. - С. 50-52
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
ББК
: 74.3
Предметні рубрики:
Аутизм-- Психолого-педагогічна корекція
Шкільний психолог-- Психологічний супровід-- Аутичні діти
Анотація:
В статті автор зупиняється не на організаційних завданнях, а зосереджується на змісті й алгоритмі діяльності психолога у спільному процесі супроводу дитини з аутизмом в освтньому просторі. Поданий матеріал- результат досвіду, отриманого під час навчання за кордоном і внаслідок практичної діяльності, спрямованої на розбудову та впровадження моделі дієвого психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в навчальних закладах.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Скрипник, Тетяна
Назва
: Розлади аутичного спектра
Місце публікування
: Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 3/4 (лют.). - С. 78-83 (Шифр К320566/2018/3/4)
Предметні рубрики:
Діти з особливими потребами-- Інклюзивна освіта
Психічні розлади-- Аутизм
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Скрипник, Тетяна
Назва
: Ресурси середовища для дітей з аутизмом
Місце публікування
: Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 3/4 (лют.). - С. 84-97 (Шифр К320566/2018/3/4)
Предметні рубрики:
Діти з особливими потребами-- Інклюзивна освіта
Психічні розлади-- Аутизм
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Скрипник Тетяна
Назва
: Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти
Місце публікування
: Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 6-9 (Шифр Д654208/2018/10)
Предметні рубрики:
Дошкільна педагогіка-- Інклюзивна освіта
Дитяча психологія-- Аутизм
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): співпраця з батьками--підготовка аутичних дітей до інклюзії--нормалізація психофізіологічного стану--основи соціально-емоційного інтелекту--види захисних реакцій аутистів
Анотація:
"Одна з умов ефективної інклюзії - готовність фахівців, друга - відповідна підготовка дітей. З поданої статті ви дізнаєтесь, як допомогти дошкільнятам з розладами аутистичного спектра успішно розвиватися і впевнено почуватися в колективі однолітків".
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Скрипник Тетяна
Назва
: Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти
Місце публікування
: Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 7-11 (Шифр Д654208/2020/7)
Предметні рубрики:
Дошкільна педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--розвивальне середовище--аутизм
Анотація:
"Упровадження інклюзивної освіти - системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом."
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)