Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Сметанський, М. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Сметанський, М. І.
Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії [Текст] / М. І. Сметанська> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 22-29. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74
Рубрики:
Школи--Альтернативні
Анотація:
Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Сметанський, М. І.
Педагогічна альтернатива В.О. Сухомлинського [Текст] / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія. - 2013. -
№ 4
. - С. 23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Педагоги України--Сухомлинський В. О.
Анотація:
На основі аналізу педагогічних праць та епістолярної спадщини В. О. Сухомлинського простежено альтернативність поглядів педагога на весь виховний процес - мету, зміст, форми й методи організації - панівній у той час технократичній парадигмі виховання з чітко вираженим класовим характером, яскравим представником якої був А. С. Макаренко. Також розглянуто теоретичні положення існуючої тоді педагогічної системи, на які спрямовав свою критику В. О. Сухомлинський.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Сметанський, М. І.
Вплив чи сприяння? [Текст] / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія. - 2013. -
№ 3
. - С. 63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74
Рубрики:
Психолого-педагогічна освіта--Виховання--Особистість
Анотація:
Написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток особистості, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)