Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сметанський, М. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74
Автор(и) : Сметанський М.І.
Назва : Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С.22-29 (Шифр П404448/2012/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74
Предметні рубрики: Школи-- Альтернативні
Анотація: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74
Автор(и) : Сметанський М.І.
Назва : Вплив чи сприяння?
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С.63-68 (Шифр П404448/2013/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74
Предметні рубрики: Психолого-педагогічна освіта-- Виховання-- Особистість
Анотація: Написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток особистості, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сметанський М.І.
Назва : Педагогічна альтернатива В.О. Сухомлинського
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 4. - С.23-30 (Шифр П404448/2013/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагоги України-- Сухомлинський В. О.
Анотація: На основі аналізу педагогічних праць та епістолярної спадщини В. О. Сухомлинського простежено альтернативність поглядів педагога на весь виховний процес - мету, зміст, форми й методи організації - панівній у той час технократичній парадигмі виховання з чітко вираженим класовим характером, яскравим представником якої був А. С. Макаренко. Також розглянуто теоретичні положення існуючої тоді педагогічної системи, на які спрямовав свою критику В. О. Сухомлинський.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)