Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Сохацька, Олена$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Сохацька, Олена
.
Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [Текст] / Олена Сохацька, Сідхарх> // Журнал європейської економіки. - 2019. -
№ 2
. - С. 228-241. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики:
Реклама--Соціальні мережі
Анотація:
Досліджено концептуальні аспекти впливу маркетингу соціальних медіа на поведінку споживачів.
Дод.точки доступу:
Сідхарх
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Сохацька, Олена
.
Монетизація соціальних медіа у глобальному просторі [Текст] / О. Сохацька, Т. Олексин> // Журнал європейської економіки. - 2012. -
Т. 11 (№ 1)
. - С. 104-114. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК
32.973.202
Рубрики:
Інтернет--Соціальні мережі
Інтернет--Бізнес
Анотація:
Розглянуто новий феномен монетизації, що проявляється у глобальному інформаційному просторі, де суттєво активізувалися процеси проникнення бізнесу в соціальні мережі та самі ці мережі стають привабливим бізнесом.
Дод.точки доступу:
Олексин, Тарас
Знайти схожі
>
3.
Сохацька, Олена
.
Стратегічне маркетингове управління [Текст] / о. Сохацька, Н. Лагоцька> // Журнал європейської економіки. - 2013. -
Т. 12 (№ 1)
. - С. 120-123.
Рец. на кн. : Длігач А. О. Стратегічне маркетингове управління : монографія / А. О. Длігач. - К. : Алерта, 2012. - 272 с.
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Маркетинг--Стратегічне управління
Дод.точки доступу:
Лагоцька, Наталія
Знайти схожі
>
4.
Сохацька, Олена
.
Удосконалення банківського обслуговування в контексті забезпечення фінансової інклюзії [Текст] / О. М. Сохацька, С. В. Кириленко> // Фінанси України. - 2019. -
№ 6
. - С. 118-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Фінансова інклюзія--Банківське обслуговування--Удосконалення
Анотація:
Розкрито зміст фінансової інклюзії як універсального доступу населення до широкого переліку фінансових послуг, найпоширенішими серед котрих є банківські послуги. Розглянуто кількісні характеристики фінансової інклюзії в Україні та відзначено загалом незадовільний рівень фінансової обізнаності, фінансової включеності й доступу населення до базових фінансових послуг. Окреслено заходи, спрямовані на вдосконалення банківського обслуговування роздрібних клієнтів для поліпшення їх фінансової інклюзії.
Дод.точки доступу:
Кириленко, Сергій
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)