Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Сохацька, Олена$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Сохацька, Олена
, Сідхарх
Назва
: Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти
Місце публікування
: Журнал європейської економіки. - 2019. - № 2. - С. 228-241 (Шифр Ж615419/2019/2)
Примітки
: Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики:
Реклама-- Соціальні мережі
Анотація:
Досліджено концептуальні аспекти впливу маркетингу соціальних медіа на поведінку споживачів.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 32.973.202
Автор(и)
:
Сохацька, Олена
, Олексин, Тарас
Назва
: Монетизація соціальних медіа у глобальному просторі
Місце публікування
: Журнал європейської економіки. - 2012. - Т. 11 (№ 1). - С. 104-114.
Примітки
: Бібліогр. наприкінці ст.
ББК
: 32.973.202
Предметні рубрики:
Інтернет-- Соціальні мережі
Інтернет-- Бізнес
Анотація:
Розглянуто новий феномен монетизації, що проявляється у глобальному інформаційному просторі, де суттєво активізувалися процеси проникнення бізнесу в соціальні мережі та самі ці мережі стають привабливим бізнесом.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.290-211.1
Автор(и)
:
Сохацька, Олена
, Лагоцька, Наталія
Назва
: Стратегічне маркетингове управління
Місце публікування
: Журнал європейської економіки. - 2013. - Т. 12 (№ 1). - С. 120-123.
ББК
: 65.290-211.1
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Стратегічне управління
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Сохацька, Олена
, Кириленко, Сергій
Назва
: Удосконалення банківського обслуговування в контексті забезпечення фінансової інклюзії
Місце публікування
: Фінанси України. - 2019. - № 6. - С. 118-128 (Шифр Ф176038/2019/6)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Фінансова інклюзія-- Банківське обслуговування-- Удосконалення
Анотація:
Розкрито зміст фінансової інклюзії як універсального доступу населення до широкого переліку фінансових послуг, найпоширенішими серед котрих є банківські послуги. Розглянуто кількісні характеристики фінансової інклюзії в Україні та відзначено загалом незадовільний рівень фінансової обізнаності, фінансової включеності й доступу населення до базових фінансових послуг. Окреслено заходи, спрямовані на вдосконалення банківського обслуговування роздрібних клієнтів для поліпшення їх фінансової інклюзії.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)