Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Субіна, Оксана$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Субіна, Оксана
Назва : Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх полсуг
Місце публікування : Вища школа. - 2011. - № 1. - С. 46-54 (Шифр В308932/2011/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Вища освіта-- Управління ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): постіндустріальне суспільство--ринок праці--болонська співдружність--якість освітніх послуг--імідж--світовий досвід
Анотація: В статті окресленні основні чинники, що визначають конкурентоспроможність вищого навчального закладу, та показано важливість його іміджу (внутрішніх і зовнішніх складових) та репутації для позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Субіна, Оксана
Назва : Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей
Місце публікування : Вища школа. - К.: Знання, 2015. - №6. - С. 37-48 (Шифр В308932/2015/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.48(4Укр)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Якість освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість освіти--гуманітарна освіта--фахові компетентності--рівнева освіта--результати навчання--самоідентичність--інноваційні технології
Анотація: У статті розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Субіна, Оксана
Назва : Вимоги до реалізації компетентнісно орієнтованого навчання майбутніх фахівців з професійної освіти на бакалаврському і магістерському рівнях
Колективи : Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського
Місце публікування : Український вимір: [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори]/ [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 141-146 (Шифр 63.3(0) / 9/У 45-952218)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 94(100=161.2)(082) + 37(477+100=161.2) + 008(477)
ББК : 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Предметні рубрики: Компетентнісна освіта-- Вищі навчальні заклади
Студенти-- Професійна педагогіка-- Вищі навчальні заклади --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--прект тюнінг--загальноєвропейська освітня співдружність--педагогічна конституція європи--освітні програми
Анотація: В статті розглядаються питання реалізації компетентнісної освіти при підготовці фахівців у галузі професійної педагогіки, розкриваються вимоги до фахових педагогічних компетентносте, визначених у Проекті Європейської Комісії "Гармонізація освітніх структур в Європі та в Педагогічній Конституції Європи, визначаються технології реалізації компетентнісної освіти в умовах рівневої фахової підготовки.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)