Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Татомир, І. Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татомир І. Л.
Назва : Перспективні напрями венчурного інвестування освітніх стартапів
Місце публікування : Фінанси України. - 2017. - № 7. - С. 43-55 (Шифр Ф176038/2017/7)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Венчурне інвестування-- Освітній стартап
Анотація: У статті розкрито механізм дії венчурних фондів та визначено структуру формального та неформального секторів ринку венчурного капіталу. Проаналізовано науковий доробок західних авторів щодо перспективності нового тренду фінансування онлайн-освіти.
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Осецький В. Л., Татомир І. Л.
Назва : Роль масових відкритих онлайн-курсів у сучасному "Освітньому ландшафті"
Місце публікування : Економіка України. - К., 2017. - № 12. - С. 86-98 (Шифр Е609695/2017/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Дистанційне навчання-- Онлайн-курси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масовий відкритий онлайн-курс--освітній стартап--навчальний хаб--монетизація освіти
Анотація: Показано, яку роль відіграють масові відкриті онлайн-курси в організації системи дистанційного навчання. Дано оцінку топовим світовим ресурсам у сфері онлайн-освіти. Обґрунтовано індикатори оцінювання якості та ефективності масових відкритих онлайн-курсів, що стосуються завершеності курсу, категорії осіб, які відвідують онлайн-платформи, та рівня відкритості й доступності курсу. Визначено шляхи фінансового утримання більшості впливових освітніх платформ і запропоновано заходи, які сприятимуть швидшому долученню національних освітніх установ до міжнародної практики популяризації електронного формату навчання.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татомир І. Л.
Назва : Вплив академічного капіталізму на спін-офф-активність дочірніх компаній
Місце публікування : Фінанси України. - 2018. - № 2. - С. 93-108 (Шифр Ф176038/2018/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємництво-- Вища освіта-- Академічний капіталізм-- Компанії спін-офф, спін-аут
Анотація: Розкрито роль академічного підприємництва у вищій освіті на основі досвіду розвинутих країн світу та визначено заходи, що сприятимуть створенню національними освітніми установами активних компаній спін-офф.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татомир І.Л.
Назва : Зайнятість та освітня політика в епоху штучного інтелекту й робототехніки
Місце публікування : Демографія та соціальна економіка. - 2019. - № 2. - С. 178-193 (Шифр Д156870/2019/2)
Предметні рубрики: Штучний інтелект
Робототехніка
Анотація: Мета статті - розглянути результати впливу використання штучного інтелекту на зайнятість населення та зміну професійних розподілів, обґрунтувати роль освіти у цих процесах та запропонувати шляхи мінімізації негативних наслідків ризиків цих процесів для національного ринку праці. Проаналізовано песимістичні та оптимістичні прогнози економістів щодо подальшої ролі штучного інтелекту у процесах автоматизації. Обґрунтовано вплив сучасних мегатрендів на глобальний ринок праці, визначено сфери, які зазнають найбільшого впливу робототехніки. Запропоновано напрями модернізації системи освіти на загальнодержавному рівні з метою забезпечення конкурентоспроможності робочої сили та її швидкої адаптації до змін попиту та пропозиції на ринку праці. Мова йде про реорганізацію системи освіти з обов'язковим упровадженням у навчальні плани дисциплін ІТ-характеру, підтримання ініціатив з популяризації курсів Coursera, Edx, Udemy, Udasity та інших провайдерів. Це дасть змогу навчати українських студентів за світовими інноваційними програмами, збільшити кількість навчальних закладів за професійно-технічним спрямуванням та їх популярність серед молоді, впроваджувати активні системи отримання освіти безспосередньо на виробництві. Рекомендовано створювати профільні інститути та кафедри штучного інтелекту, робототехніки і машинознавства, які б тісно співпрацювали зі школами і приватними технохабами для підвищення рівня підготовки студентів, запровадження стипендій для обдарованої молоді та викладачів, які займаються дослідженнями у сфері штучного інтелекту.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)