Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Тишевська-Шапошник, Ольга$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Тишевська-Шапошник, Ольга
.
Теоретичні основи сучасного соціально-комунікативного знання [Текст] / О. Тишевська-Шапошник> // Вісник Книжкової палати. - 2012. -
№ 9
. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
78.3+32.973
Рубрики:
Соціальні комунікації
Анотація:
Стаття присвячена аналізові теоретичних основ соціально-комунікативного знання у сучасному суспільстві. Розглядається необхідність вивчення комунікативних процесів у всіх сферах діяльності людини, здійснені певні наукові узагальнення у межах розроблення теорії соціальної комунікації.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)
Знайти схожі
>
2.
Тишевська-Шапошник, Ольга
.
Формування позитивного туристичного іміджу харківського регіону в ЗМІ [Текст] / Ольга Тишевська-Шапошник> // Вісник Книжкової палати. - 2013. -
№ 1
. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
75 + 32
Рубрики:
Інформаційні центри--Туристичні--Регіональні
Туризм в Україні--Інформаційні регіональні центри
Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність
--
імідж регіону
Анотація:
Стаття присвячена виявленню проблем формування та організації інформаційно-туристичних центрів як основної стратегії розвитку туристичної діяльності та створення привабливого іміджу регіону. Дається докладний розгляд поняття інформайного туристичного центру, основних його форм та особливостей функціонування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)