Пошуковий запит: (<.>A=Ткачук, С. В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Ткачук С. В. Формування глобального портфеля товарів/ринків підприємством - суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності/С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 5.-С.92-97
|
>2.
| Ткачук С. В. Формування інвестиційного портфеля підприємства як інструмента зміцнення іміджу на існуючих та нових сегментах ринку/С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 3.-С.75-80
|
>3.
| Ткачук С. В. Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг/С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки, 2015. т.№ 4.-С.220-228
|
>4.
| Ткачук С. В. Інтелектуальна діяльність у контексті подвійної природи інтелектуальної власності/С. В. Ткачук, С. А. Стахурська // Наукові праці національного університету харчових технологій, 2015. т.Том 21 № 5.-С.82-90
|
>5.
| Стахурська С. А. Сучасна система комунікацій підприємства як чинник успішної діяльності на ринку/С. А. Стахурська, С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 12.-С.112-115
|
>6.
| Ткачук С. В. Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва/С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 7.-С.194-200
|
>7.
| Ткачук С. В. Практичні підходи до формування якості послуг/С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні, 2018. т.№ 6.-С.69-75
|
>8.
| Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових/С. В. Ткачук [та ін.] // Формування ринкових відносин в Україні, 2019. т.№ 3.-С.87-95
|
|