Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ткачук, С. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук С. В.
Назва : Формування глобального портфеля товарів/ринків підприємством - суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 5. - С. 92-97: рис., табл. (Шифр Ф241809/2012/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка підприємства
Зовнішньо-економічна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): портфель товарів/ринків--зовнішні ринки--мікросегментація
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук С. В.
Назва : Формування інвестиційного портфеля підприємства як інструмента зміцнення іміджу на існуючих та нових сегментах ринку
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 3. - С. 75-80: рис. (Шифр Ф241809/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 80
Предметні рубрики: Підприємства-- Інвестиції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реальне інвестування--джерела інвестиційних ресурсів--фінансові інструменти--інвестиційний проект--інвестиційний портфель
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стахурська С. А., Ткачук С. В.
Назва : Сучасна система комунікацій підприємства як чинник успішної діяльності на ринку
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 12. - С. 112-115 (Шифр Ф241809/2015/12)
Примітки : Бібліогр.: с. 115
Предметні рубрики: Комунікації
Підприємницька діяльність
Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--корпорації--зворотна інформація
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.9(4Укр)29
Автор(и) : Ткачук С. В., Стахурська С. А., Стахурський В. О.
Назва : Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 4. - С. 220-228: рис. (Шифр -904081/2015/4)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв
ББК : 65.9(4Укр)29
Предметні рубрики: Економіка підприємств сфери послуг-- Маркетинг-- Маркетинг-мікс сфери послуг-- Послуга -- Процес надання послуги
Анотація: У статті проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук С.В., Стеценко В.А., Стахурська С.А., Стахурський В.О.
Назва : Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 3. - С. 87-95 (Шифр Ф241809/2019/3)
Примітки : Бібліогр. с. 94-95 (10 назв)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Анотація: Предмет дослідження - складові системи маркетингу сфери нематеріального виробництва, їхня специфіка та взаємозв'язок. ??Метою написання статті є конкретизація складових успішності кожного із запропонованих на даний момент видів маркетингу нематеріальної сфери, а також дослідження системи взаємодії між ними. Запропонований системний підхід до розуміння внутрішнього маркетингу підприємства, згідно з яким внутрішній маркетинг являє собою систему елементів, які враховують цілі підприємства з одного боку та потреби персоналу з іншого. Сформульований алгоритм функціонування внутрішнього маркетингу, досліджений взаємозв'язок внутрішнього та зовнішнього маркетингу з інтерактивним. Виокремлені основні складові кожного виду маркетингу.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук С. В., Стахурська С. А., Стахурський В. О.
Назва : Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 194-200: рис. (Шифр -904081/2016/7)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв
Предметні рубрики: Економіка невиробничих підприємств -- Підприємства сфери послуг-- Маркетинг-- Послуга-- Процес ослуговування -- Якість обслуговування
Анотація: У статті досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропоновано структуру даного елемента, сформульовано пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 338.46
Автор(и) : Ткачук С. В., Стеценко В. А., Стахурська С. А., Стахурський В. О.
Назва : Практичні підходи до формування якості послуг : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 69-75: іл. (Шифр Ф241809/2018/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 338.46
Предметні рубрики: Послуги - якість
Економічна діяльність-- Маркетинг послуг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг послуг--якість послуги--якість процесу обслуговування--якість результату обслуговування--внутрішній маркетинг--інтерактивний маркетинг
Зміст : Складові сукупної якості послуги
Анотація: Проаналізовані проблеми якості послуг із врахуванням 4-х головних специфічних рис послуг, таких як невідчутність, невіддільність від джерела, мінливість та непридатність до зберігання. Визначено, що роль людського чинника є однією з головних проблем ефективної організації процесу обслуговування. Визначені можливі дії, за допомогою яких можна мінімізувати негативний вплив людського чинника на якість послуги.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук С. В., Стахурська С. А.
Назва : Інтелектуальна діяльність у контексті подвійної природи інтелектуальної власності
Місце публікування : Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 5. - С. 82-90: рис. (Шифр Н187698/2015/21/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 89-90
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): об'єкт інтелектуальної власності--результат інтелектуальної діяльності--правові відносини інтелектуальної власності--інтелектуальні цінності
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)