Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Устименко, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Устименко, О. М.
    Структура і зміст дисципліни "Проектна технологія навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти" [Текст] / О. М. Устименко // Іноземні мови. - 2018. - № 3. - С. 23-34 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
проектна технологія -- професійно-методична підготовка -- навчальна дисципліна
Анотація: У статті розписано структуру і зміст навчальної дисципліни професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов "Проектна технологія навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти". Зокрема, обгрунтовано актуальність використання проектної технології в навчанні іноземних мов і культур школярів та викладання запропонованої дисципліни майбутнім учителям на четвертому курсі бакалаврату. Визначено завдання навчальної дисципліни, сформульовано професійно-методичні знання та вміння майбутніх учителів інземних мов, необхідні їм для планування, організації, реалізації та контролю іншомовної проектної діяльності школярів. Представлено чотири тематичних модулі дисципліни, які складаються з лекційних і практичних занять, а також самостійної позааудиторної роботи студентів. Наведено приклади навчально-методичних завдань для самостійної роботи, модульної контрольної роботи і заліку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Устименко, О. М.
    Підсумковий контроль у проектному навчанні іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти [Текст] / О. М. Устименко // Іноземні мови. - 2018. - № 1. - С. 21-35
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
проектне навчання -- іншомовна проектна діяльність -- підсумковий контроль
Анотація: У цій публікації обгрунтовано методичну відповідність педагогічної проектної технології сучасним вимогам українського освітнього простору щодо впровадження розвивального навчання та оцінювання його результатів у вітчизняних закладах загальної середньої освіти. Крім того, у статті надано характеристику підсумкового контролю в проектному навчанні іноземних мов і культур школярів. Описано функції, форми, суб'єкти, об'єкти, критерії, інструменти і засоби контролю та оцінювання результатів іншомовного проектування. Наведено англомовні приклади різних інструментів підсумкового оцінювання результатів іншомовної проектної діяльності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Григоріадіс, Ю. І.
    Фрагмент практичного заняття з англійської мови з розвитку вмінь монологічного мовлення студентів третього курсу з використанням колажу на гостру соціальну тематику [Текст] / Ю. І. Григоріадіс, О. М. Устименко // Іноземні мови. - 2017. - № 4. - С. 62-64
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
монологічне мовлення -- колаж -- вербальні опори
Анотація: У цій публікації представлено фрагмент практичного заняття з англійської мови на третьому курсі для розвитку вмінь монологічного мовлення, зокрема створення монологу-опису, монологу-міркування та монологу-переконання, з опорою на розроблений колаж на тему "Environmental pollution".


Дод.точки доступу:
Устименко, О. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Устименко, О. М.
    Проектна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур у контексті сучасної освітньої парадигми [Текст] / О. М. Устименко // Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 30-40 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
проектна компетентність -- професійно-методична компетентність -- проектна технологія
Анотація: У статті обгрунтовано актуальність дослідження питання формування в майбутніх учителів іноземних мов і культур проектної компетентності як важливого складника їхньої професійно-методичної компетентності. Розглянуто засадничі чинники, що зумовлюють необхідність негайного розв'язання окресленої наукової проблеми в контексті сучасної освітньої парадигми. До них віднесено соціальне замовлення українського суспільства на вчителів, готових і здатних методично коректно організовувати іншомовну проектну діяльність учнів, відсутність системної професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов і культур до організації проектної діяльності школярів, брак у галузі методики навчання іноземних мов і культур наукових праць з теорії та практики формування в майбутніх учителів проектної компетентності як невід'ємного складника їхньої професійно-методичної компетентності. Проектну компетентність майбутнього вчителя іноземної мови і культури визначено як його інтегративну професійно-методичну особистісну якість, що грунтується на готовності і здатності впроваджувати проектне навчання іноземної мови і культури в закладі загальної середньої освіти, а саме: планувати, прогнозувати, організовувати, реалізувати, координувати й аналізувати процес і результати навчальної іншомовної проектної діяльності учнів. Новітні зміни у вітчизняній освітній парадигмі покликані сприяти розбудові системи проектного навчання як наскрізної підготовки школярів до інноваційної, проектно-дослідницької діяльності задля розв'язання особистих життєвих, професійних і соціальних проблем, організації їхнього самовизначення та самоосвіти протягом усього життя. Сучасний учитель проектного навчання має вміти формувати в учнів проектну компетентність - готовність і здатність, за умови наявності мотивації, організовувати власну проектну діяльність задля розв'язання навчальних проблемних завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Павліковський, А. К.
    Колективна допомога [Текст] / А. К. Павліковський, Д. Л. Федянович, О. М. Устименко // Оборонний вісник. - 2019. - № 10. - С. 4-9 : фот.
Рубрики: Збройні конфлікти--Росія--Україна, 21 ст.
   Воєнна безпека--Іноземна військова допомога--Україна

Кл.слова (ненормовані):
гібридні загрози -- гібридна війна
Анотація: У відновленні територіальної цілісності та миру на сході України важливе значення має підтримка міжнародної спільноти та іноземна воєнна допомога.


Дод.точки доступу:
Федянович, Д. Л.; Устименко, О. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Устименко, О. М.
    Мобільний додаток "Plickers" для організації інтеравтивного тестування та опитування на уроках іноземних мов [Текст] / О. М. Устименко // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 59-64 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
QR-код -- онлайнтестування -- інтерактивне опитування
Анотація: У цій публікації запропоновано аналітичний огляд інноваційного мобільного додатка "Plickers", розробленого для інтерактивного онлайнтестування та опитування на основі QR-технології. Описано характеристики додатка та особливості його використання. Виокремлено переваги і недоліки приграми "Plickers" у створенні тестових завдань для контролю іншомовної комунікативної компетентності. Названі додаткові варіанти застосування додатка "Plickers" на уроках іноземної мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Устименко, О. М.
    Використання сервісів онлайн тестування для контролю чеськомовної комунікативної компетентності [Текст] / О. М. Устименко // Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 47-59 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Чеська мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
сервіс онлайн тестування -- електронне тестове завдання -- тестовий контроль іншомовної комунікативної компетентності
Анотація: Сучасні інформаційно-комунікаційні технології здатні не лише автоматизувати, а й значно оптимізувати процедуру контролю. Електронні тестові завдання для оцінювання іншомовної комунікативної компетентності зручно і легко створювати засобами спеціальних інструментальних програм - сервісів онлайн тестування. За допомогою шаблонів, що пропонуються веб-конструкторами тестів, викладач може генерувати завдання різних видів, проводити електронне тестування, отримувати автоматично підраховані результати контролю. У цій публікації розглянуто особливості застосування інструментів хмарних сервісів "Майстер-Тест", "EasyTestMaker" та "ClassMaker" для організації тестового контролю знань, навичок і вмінь чеської мови. Користуючись названими генераторами тестів, автор уклала чеською мовою електронні завдання різних видів та проаналізувала функціональні можливості обраних веб-сервісів для підготовки й реалізації онлайн тестування. У статті описано інструменти та процедура створеня і проходження тестів на хмарних платформах сервісів "Майстер-Тест", "EasyTestMaker" та "ClassMaker". Виокремлено переваги й недоліки користування як укладачами тестів, так й учасниками тестування проаналізованими програмами-конструкторами тестів. Запропоновано варіанти розв'язання проблем створення електронних тестових завдань для перевірки навчальних досягнень з чеської мови засобами розглянутих сервісів онлайн тестування. Інструменти тестового контролю, вивчені в цій праці, не тільки дозволяють оптимізувати організацію, реалізацію й опрацювання результатів тестування, але й відповдають основним дидактичним вимогам до цифрових технологій 21-го століття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Устименко, О. М.
    Навчання іншомовного монологічного мовлення в аспекті компетентнтнсного підходу [Текст] / О. М. Устименко ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 3-12. - Бібліогр.: с. 12 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
уміння -- навички -- знання
Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання іншомовного монологічного мовлення в умовах компетентнісного підходу. Аналізуються комунікативні, психологічні та лінгвістичні характеристики ММ. Описуються складові іншомовної компетентності у ММ (КММ). Вивчаються фактори впливу на формування КММ. Визначаються засоби навчання ММ і способи контролю рівня сформованості КММ.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

9.


    Коваленко, Ю. В.
    Комплекс вправ для навчання монологічного мовлення учнів 5 класу школи з поглибленим вивченням англійської мови [Текст] / Коваленко Ю.В., Устименко О.М. ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 1. - С. 45-51 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 51 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комунікативні вправи -- етапність навчання -- командна робота


Дод.точки доступу:
Устименко, О. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

10.


    Устименко, О. М.
    Навчання іншомовного монологічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу [Текст] / Устименко О.М. ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 1. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 9 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
потенційний словник -- мовленнєва здогадка -- комплекс вправ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

11.


    Коваленко, Ю. В.
    Комплекс вправ для навчання монологічного мовлення учнів 5 класу школи з поглибленим вивченням англійської мови [Текст] / Ю. В. Коваленко, О. М. Устименко ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 55-58 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 58 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комплекс вправ -- методичний експеримент -- контрольні групи


Дод.точки доступу:
Устименко, О. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

12.


    Устименко, О. М.
    Поточний контроль іншомовної проектної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти [Текст] / О. М. Устименко // Іноземні мови. - 2017. - № 4. - С. 3-22. - Бібліогр.: с. 22 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
проектне навчання -- підсумковий контроль -- критерії оцінювання
Анотація: У статті надано загальну характеристику системи контролю та оцінювання іншомовної проектної діяльності школярів. Визначено функції, види, форми, суб'єкти, об'єкти, критерії, інструменти і засоби контролю проектного навчання іноземних мов і культур. Велику увагу приділено інструментарію поточного контролю іншомовної проектної діяльності учнів. Наведено англомовні приклади різних інструментів діагностування, спостереження, аналізу, оцінювання процесу та проміжних результатів проектування. Всі компоненти системи оцінювання іншомовного проектного навчання школярів представлено в інтегрованій схемі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

13.


    Устименко, О. М.
    Проектна технологія навчання іноземних мов і культур студентів мовних вищих навчальних закдадів [Текст] / Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2017. - № 2. - С. 44-58 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 58 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
проект -- типологія проектів -- етапи проектування
Анотація: Презентацію присвячено проблемі застосування проектної технології у навчанні іноземних мов і культур студентів мовних вищих навчальних закладів. Розглянуто загальну характеристику проектної технології та типологію навчальних проектів. Визначено етапи проектування, наведено приклади вправ і завдань. Окреслено систему оцінювання іншомовної проектної діяльності студентів. Описано види і структуру веб-квестів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

14.


    Скляренко, Н. К.
    Навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів іншомовного письма в аспекті компетентнісного підходу [Текст] / Н. К. Скляренко, О. М. Устименко ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - N 3. - С. 3-18. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 18 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
компетентність у письмі -- комунікативні здібності -- вправи
Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання іншомовного письма в умовах компетентнісного підходу. Аналізуються характеристики писемного мовлення. Описуються складові іншомовної компетентності у письмі. Вивчаютья фактори впливу на формування компетентності у письмі. Називаються етапи навчання писемного мовлення. Розглядаються вправи для формування компетентності у письмі. Визначаються засоби навчання писемного мовлення і способи контролю рівня сформованості компетентності у письмі.


Дод.точки доступу:
Устименко, О. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)