Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Фаїзова, Світлана Олександрівна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фаїзова, Світлана Олександрівна
Назва : Удосконалення методичного підходу до збалансування та структурування КРІ
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 2. - С. 21-24. (Шифр Е779492/2017/2)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Банкрутство-- Виробництва-- Господарське право
Економічна діяльність-- Господарська діяльність-- Підприємства --Україна
Управління-- Менеджмент-- Методи управління-- Установи --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічне управління підприємством, збалансована система показників, крі, евентологічний аналіз
Анотація: Стаття присвячена удосконаленню методичного підходу до збалансування та структурування ключових показників ефективності (КРІ), який грунтується на результатах евентологічного аналізу та методу аналізу ієрархій.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фаїзова, Світлана Олександрівна, Фаізова, Ольга Латифівна, Гуцалова, Вікторія Іванівна
Назва : Позитивний імідж, як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 4. - С. 36-40 (Шифр Е779492/2020/4)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Імідж-- Конкурентоспроможність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--конкурентоспроможність,--нвестиційна привабливість--збалансована система показників
Анотація: Статтю присвячено визначенню сутності та ролі корпоративного (ціннісного) іміджу як чинника конкурентоспроможності вартісно орієнтованого підприємства. Актуальність теми обумовлена зростанням ролі нематеріальних активів, іміджу підприємства, у зростанні його ринкової вартості. Мета роботи полягає у вдосконаленні методики оцінки іміджу вартісно орієнтованого підприємства на основі концепції збалансованої системи показників – BSC. Практичне значення запропонованої методики оцінки корпоративного іміджу полягає у визначенні стратегії його корегуваннята підвищення стратегічної конкурентоспроможності підприємства.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)