Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Чеботарьов, Є. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чеботарьов Є. В.
Назва : Стратегія формування продуктових кластерів та основи її реалізації
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 3. - С. 170-175: рис. (Шифр Ф241809/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-175
Предметні рубрики: Кластери-- Продукти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія--продуктовий кластер--агропродовольчий комплекс--державна регуляторна політика--фірма-інтегратор
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.306.7
Автор(и) : Чеботарьов Є. В.
Назва : Методичні забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області
Місце публікування : Регіональна економіка. - 2013. - № 2. - С. 203-210: табл. (Шифр Р170340/2013/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.306.7
Предметні рубрики: Харчова промисловість-- М'ясопереробна галузь
Маркетинг промисловий-- Цільовий ринок
Регіональна економіка --Луганська область
Анотація: Класифіковано основні риси ринку м'ясопродуктів Луганської області та обґрунтовано методичні аспекти маркетингового дослідження: визначення методу опитування покупців; формулювання питань та варіантів відповідей; розрахунок обсягу вибіркової сукупності.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)