Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шабатура, Тетяна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шабатура, Тетяна
Назва : Формування інвестиційного потенціалу підприємства в контексті вирішення економічних конфліктів
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 1. - С. 235-241: рис. (Шифр П147728/2016/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 240-241
Предметні рубрики: Підприємства-- Інвестиції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інвестиційна діяльність--інвестиційна привабливість--додана вартість--економічне зростання--підприємницький сектор--інвестиційний процес
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шабатура, Тетяна
Назва : Формування інвестиційного потенціалу підприємства в контексті вирішення економічних конфліктів
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління/ Черніг. нац. технол. ун-т. - 2016. - № 2. - С. 77-83: рис. - ISSN 2411-5215 (Шифр П147728/2016/2). - ISSN 2411-5215
Примітки : Бібліогр.: с. 82-83
Предметні рубрики: Інвестиції-- Потенціал-- Підприємства-- Конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна економіка--економічне зростання--прибуток--модель гармонізації
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 005.936.3
Автор(и) : Шабатура, Тетяна
Назва : Суть та значення бенчмаркінгу в дослідженнях екотуристичної сфери
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління: науковий журнал/ Черніг. нац. технол. ун-т. - 2019. - № 3. - С. 167-173: табл. (Шифр П147728/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-173
ББК : 005.936.3
Предметні рубрики: Бенчмаркінг-- Екологічний туризм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--конкурентне середовище--інноваційні проєкти--інтеграційні процеси
Анотація: У статті досліджено генезис методу бенчмаркінгу; розкрито сутність поняття бенчмаркінгу; досліджено особливості поширення його серед вітчизняних підприємств екотуризму, а також розглянуто основні етапи використання бенчмаркінгу вітчизняними екотуристичними підприємствами (планування, дослідження, спостереження і збір інформації, аналіз, адаптація та удосконалення).
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)