Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Шабельник, Тетяна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.262.29
Автор(и)
:
Шабельник, Тетяна
Назва
: Сучасний стан фармацевтичного ринку України
Паралельн. назви
:The current state of the Ukrainian pharmaceutical market
Місце публікування
: Економіст. - К., 2013. - № 6. - С. 40-42 (Шифр Е506802/2013/6)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
ББК
: 65.262.29
Предметні рубрики:
Фармацевтичний ринок-- Сучасний стан --Україна
Анотація:
У статті проаналізовано сучасний стан фармацевтичного ринку України з метою визначення пріоритетних умов його сталого розвитку, надано класифікацію та визначення типів фармацевтичних підприємств України.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Шабельник, Тетяна
Назва
: Основні принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком
Місце публікування
: Економіст. - К., 2014. - № 4. - С. 50-55 (Шифр Е555051/2014/4)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
ББК
: 65.9(4Укр)421.5
Предметні рубрики:
Фармацевтичний ринок-- Управління
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): сегментація--споживчі структури--кінцевий споживач--законодавство--кон'юнктура
Анотація:
У статті сформульовано принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком та дано визначення категорії "маркетингово-орієнтоване управління фармацевтичним ринком" на підставі аналізу й узагальнення літературних джерел та існуючих принципів маркетингу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)