Пошуковий запит: (<.>A=Шекспір, Вільям$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 135
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Клименко Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури "Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах загальноосвітньої школи". Порівняння кількох перекладів одного твору/Жанна Клименко // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 2.-С.24--27
|
>2.
| Секіріна "Сумніших оповідей не знайдете, ніж про любов Ромео і Джульєтти" вивчення творчості В.Шекспіра в школі/Валентина Секіріна // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 6.-С.45-46
|
>3.
| Ковбасенко Сини вічності і слова : мотив "Exegi monumentum" у творчості В. Шекспіра та його наступників/Юрій Ковбасенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 6
|
>4.
| Симакова Изучение трагедии Шекспира "Ромео и Джульетта" в русле культурологического подхода/Лидия Симакова // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 1.-С.17-20
|
>5.
| Чепалов О. Небеса там, де Джульєтта./О. Чепалов // Український театр, 2013. т.№ 4.-С.50-51
|
>6.
| Лисиця Роль В.Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів. Урок зарубіжної літератури, 8 клас /Валентина Лисиця // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 3.-С.24-28
|
>7.
| Юхновська Кохання може все. Утвердження величі й краси справжнього кохання у творчості В.Шекспіра та Г.Щербакової/Наталія Юхновська // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 3.-С.20-23
|
>8.
| Шекспір В. Вибрані сонети/В. Шекспір ; пер. з англ. І. Редчиць // Всесвіт, 2019. т.№ 3-4.-С.19-21
|
>9.
| Лисиця Внутрішній світ ренесансної людини в сонетах В.Шекспіра, їх художні особливості. Урок зарубіжної лдітератури, 8 клас/Валентина Лисиця // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 3.-С.28-33
|
>10.
| Болгаріна Про Шекспіра - у віртуальному музеї митця/Ірина Болгаріна // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.22-25
|
>11.
| Хроменко "Шекспірівські питання" у дослідженнях сучасного вченого Іллі Гілілова/Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 2.-С.56-59
|
>12.
| Лозовер Сонети Вільяма Шекспіра – перлини світової лірики. Інтегрований урок зарубіжної літератури й англійської мови, 8 клас/Елеонара Лозовер, Дар'я Вайман // Всесвітня література в сучасній школі, 2020. т.№ 2.-С.36-38
|
>13.
| Ганич Дві героїні одного автора/Наталія Ганич // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.30-33
|
>14.
| Гуменюк Н. І. Система уроків з вивчення трагедії Шекспіра "Гамлет"/Н. І. Гуменюк // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 4.-С.57-59
|
>15.
| Стахова Н. Г. Художня палітра драматичних творів В. Шекспіра (мовні засоби у трагедії "Ромео і Джульєтта")/Н. Г. Стахова // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 4.-С.36-40
|
>16.
| Давидич Н. М. "І зі злоби любов єдина встала." Утвердження сили кохання у трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта"/Н. М. Давидич // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 4.-С.41-43
|
>17.
| Хроменко "Шекспірівське питання" у дослідженнях сучасного вченого Іллі Гілілова/Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 5.-С.57-61
|
>18.
| Шишко Гамлет - вічний образ світової літератури. Урок зарубіжної літератури, 10 клас/Наталія Шишко // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 9.-С.39-41
|
>19.
| Устименко У чому код геніальності Вільяма Шекспіра? Система завдань для веб-квесту, 8 клас/Олена Устименко // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 3.-С.16-17
|
>20.
| Ковбасенко Вільям Шекспір. "Ромео і Джульєтта". Фрагмент нового підручника "Зарубіжна література. 8 клас"/Юрій Ковбасенко, Людмила Ковбасенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 2.-С.11-14
|
|
|