Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шматько, О. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шматько О. О.
Назва : Мандруємо в минуле : урок за казкою О. Сенатович "Малий віз". 5 кл.
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 29. - С. 8-11 (Шифр В808158/2011/29)
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання-- Літературні казки-- Письменники українські
Анотація: План-конспект уроку, мета якого ознайомити учнів із життям О. Сенатович, пригадати відомості про літературну казку, з історії України про І. Сірка та запорізьких козаків.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шкурупій О.В., Самойлик Ю.В., Шматько О.О.
Назва : Маркетингові особливості освітніх послуг у конкурентному середовищі: міжнародні та національні тренди
Місце публікування : Економіка та держава. - 2020. - № 11. - С. 4-11: табл.; граф. (Шифр Е027782/2020/11)
Примітки : Бібліогр. с. 11 (18 назв)
Предметні рубрики: Вищі навчальні заклади-- Конкуренція-- Маркетинг
Анотація: Визначено сутність дефініцій "освітня послуга" та "ринок освітніх послуг". Сформульовано маркетингові особливості конкурентного середовища на ринку освітніх послуг. Розкрито методологічні основи формування міжнародних рейтингів закладів вищої освіти. Виявлено чинники, які зумовлюють високі позиції закладів вищої освіти в таких рейтингах, як QS World University Ranking, Webometrics Ranking of World Universities, "Євроосвіта" рейтинг закладів вищої освіти за показником середнього балу за зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) на контрактну форму навчання. Виявлено, що у світових рейтингах перші позиції займають університети та коледжі США, а також Великої Британії. Основними маркетинговими чинниками, що забезпечують високі рейтинги цих вишів, є висока якість освітніх послуг, позитивний імідж, напрацьований протягом тривалого часу, репутація серед випускників та роботодавців, масштаб діяльності. Побудовано піраміду маркетингу закладів вищої освіти, в основі якої має знаходитись якість освітньої послуги, імідж та репутація закладу вищої освіти, а на вершині — активний маркетинг (реклама у ЗМІ, участь у виставках, Social media marketing (SMM)).
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/Ш 71
Автор(и) : Шматько О.О.
Назва : Народжені "відлигою". Презентація літературної спадщини шістдесятників. Урок в 11 класі
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу. - Харьков: Основа, 2008. - N 32. - С. 10-15. (Шифр В808158/2008/32)
ББК : 74
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ібв
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шматько О.О.
Назва : Світлий Великдень
Місце публікування : Виховна робота в школі. - 2011. - № 3. - С. 51-54 (Шифр В527268/2011/3)
Предметні рубрики: Сценарії-- Великдень
Народознавство-- Позакласні заходи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): паска--чистий четвер--крашанка--писанка--знаки-символи
Анотація: Виховний захід розроблений з метою ознайомити учнів із звичаями, традиціями, обрядами українців, пов'язаними зі святкуванням Великодня, виховувати любов до рідного краю, бережне ставлення та повагу до народних традицій.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)