Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Щирін, Юрій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Щирін Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS© компанії АІМ в дії)/Юрій Щирін, Оксана Черненко // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. т.№ 3.-С.28-31
2.

Розробка програми лояльності для виробника конвекторів №1 в Україні/Ю. Щирін [та ін.] // Маркетинг в Українi, 2013. т.№ 1.-С.58-65.
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)