Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Щирін, Юрій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Розробка програми лояльності
для виробника конвекторів №1 в Україні [Текст] / Ю. Щирін [та ін.]> // Маркетинг в Українi. - 2013. -
№ 1
. - С. 58-65.
ББК
65.305.6
Рубрики:
Опалення житла
Газова опалювальна техніка--Україна
Український ринок котлів
Анотація:
У статті викладено кейс, який розроблено Агентством Індустріального Маркетингу спільно з заводом "Конвектор" для кейс-змагання студентських команд, що відбуватиметься під час VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених "В2В-маркетинг", організованої кафедрою промислового маркетингу НТУУ "КПІ", 21-23 лютого 2013 р.
Дод.точки доступу:
Щирін, Юрій
; Журавльов, Євген; Якубець, Олег; Співаковська, Тетяна
Знайти схожі
>
2.
Щирін, Юрій
.
Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS© компанії АІМ в дії) [Текст] / Юрій Щирін, Оксана Черненко> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 3
. - С. 28-31
Рубрики:
Маркетингові дослідження--Методика
Кл.слова (ненормовані):
респонденти
--
інтерв'юер
--
бренди
--
асортиментна політика
Анотація:
Автори статті для більш успішного маркетингового дослідження пропонують унікальну методику, яка допоможе почути рівень задоволеності клієнта.
Дод.точки доступу:
Черненко, Оксана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)