Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Щирін, Юрій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


   
    Розробка програми лояльності для виробника конвекторів №1 в Україні [Текст] / Ю. Щирін [та ін.] // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 58-65.
ББК 65.305.6
Рубрики: Опалення житла
   Газова опалювальна техніка--Україна

   Український ринок котлів

Анотація: У статті викладено кейс, який розроблено Агентством Індустріального Маркетингу спільно з заводом "Конвектор" для кейс-змагання студентських команд, що відбуватиметься під час VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених "В2В-маркетинг", організованої кафедрою промислового маркетингу НТУУ "КПІ", 21-23 лютого 2013 р.


Дод.точки доступу:
Щирін, Юрій; Журавльов, Євген; Якубець, Олег; Співаковська, Тетяна

Знайти схожі

2.


    Щирін, Юрій.
    Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS© компанії АІМ в дії) [Текст] / Юрій Щирін, Оксана Черненко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 3. - С. 28-31
Рубрики: Маркетингові дослідження--Методика
Кл.слова (ненормовані):
респонденти -- інтерв'юер -- бренди -- асортиментна політика
Анотація: Автори статті для більш успішного маркетингового дослідження пропонують унікальну методику, яка допоможе почути рівень задоволеності клієнта.


Дод.точки доступу:
Черненко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)