Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Щирін, Юрій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Щирін, Юрій, Черненко, Оксана
Назва : Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS© компанії АІМ в дії)
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. - № 3. - С. 28-31 (Шифр М636468/2018/3)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): респонденти--інтерв'юер--бренди--асортиментна політика
Анотація: Автори статті для більш успішного маркетингового дослідження пропонують унікальну методику, яка допоможе почути рівень задоволеності клієнта.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.305.6
Автор(и) : Щирін, Юрій, Журавльов, Євген, Якубець, Олег, Співаковська, Тетяна
Назва : Розробка програми лояльності для виробника конвекторів №1 в Україні
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 58-65.
ББК : 65.305.6
Предметні рубрики: Опалення житла
Газова опалювальна техніка --Україна
Український ринок котлів
Анотація: У статті викладено кейс, який розроблено Агентством Індустріального Маркетингу спільно з заводом "Конвектор" для кейс-змагання студентських команд, що відбуватиметься під час VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених "В2В-маркетинг", організованої кафедрою промислового маркетингу НТУУ "КПІ", 21-23 лютого 2013 р.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)