Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Юрчишина, М. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74
Автор(и)
: Юрчишина М. І.
Назва
: Конкурс "Міс Література"
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 11. - С.19-31 (Шифр З870484/2013/11)
ББК
: 74
Предметні рубрики:
Позакласна робота-- Світова література-- Конкурси
Сценарії-- Конкурси-- Світова література
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Юрчишина М. І.
Назва
: Моє щастя - у повноквітті учнівських душ : [розвиток критичного мислення на уроках світової літератури та в позакласній роботі]
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 2-3. (Шифр В739399/2015/4)
ББК
: 74.268.39
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Методи навчання
Зарубіжна література-- Досвід
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): критичне мислення--триступенева модель--м. гоголь "тарас бульба"--м. булгаков "майстер і маргарита"
Анотація:
Автор публікації, вчитель світової літератури, ділиться досвідом роботи над проблемою розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. На матеріалі власних уроків докладно показано та охарактеризовано етапи критичного мислення: виклик, осмислення, рефлексію.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)