Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Ярчак, М. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138:338.33
Автор(и) : Ярчак М. І., Ігнатенко О. В.
Назва : Формування маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ "Еко-маркет"
Місце публікування : Вісник/ Київський інститут бізнесу та технологій: ПВНЗ "КІБіТ" ТОВ, 2017. - № 1. - С. 107-111: табл. (Шифр В410560/2017/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 111
УДК : 339.138:338.33
Предметні рубрики: Маркетинг-- Товарна політика-- Підприємcтва
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарна номенклатура--конкурентоспроможність продукції--маркетингова стратегія--конкурентні переваги
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)