Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Яцишина, Лариса$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Яцишина, Лариса
.
Бренд-менеджмент і маркетингові технології [Текст] / Л. Яцишина> // Маркетинг в Українi. - 2015. -
№ 6
. - С. 12-13 : фот.
Рубрики:
Маркетинг--Технології
Кл.слова (ненормовані):
стратегічна орієнтація підприємства
--
споживачі
--
стратегія бренда
--
управління брендом
--
інноваційні технології
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Яцишина, Лариса
.
Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Лариса Яцишина, Юлія Ющук> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 2
. - С. 55-62 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 62
Рубрики:
Ринок пива--Маркетингові стратегії--Мале підприємство--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове рішення
--
власний капітал
--
агресивна стратегія
--
організаційна культура
Анотація:
У статті представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх і малих підприємств, а також запропоновані подальші перспективи їх розвитку та пивоварної галузі загалом.
Дод.точки доступу:
Ющук, Юлія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Яцишина, Лариса
.
Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку [Текст] / Лариса Яцишина, Ірина Шевченко> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 6
. - С. 4-10 : рис. - Бібліогр.: с. 10
Рубрики:
Медіа-ринок--Аналіз--Тренди--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
реклама
--
інформація
--
брендовий контент
--
спонсорство
Анотація:
У статті проаналізовано особливості розвитку медіа-ринку та розкрито тренди його розвитку у наступні роки. Обґрунтовано доцільність подальшого зростання частки ринку та необхідність технічного вдосконалення, інноваційних та інвестиційних вкладень у медіа-ринок України.
Дод.точки доступу:
Шевченко, Ірина
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)