Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Яцишина, Лариса$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Яцишина, Лариса
Назва
: Бренд-менеджмент і маркетингові технології
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - 2015. - № 6. - С. 12-13: фот. (Шифр М636468/2015/6)
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Технології
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): стратегічна орієнтація підприємства--споживачі--стратегія бренда--управління брендом--інноваційні технології
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Яцишина, Лариса
, Ющук, Юлія
Назва
: Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. - № 2. - С. 55-62: рис., табл. (Шифр М636468/2018/2)
Примітки
: Бібліогр.: с. 62
Предметні рубрики:
Ринок пива-- Маркетингові стратегії-- Мале підприємство --Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингове рішення--власний капітал--агресивна стратегія--організаційна культура
Анотація:
У статті представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх і малих підприємств, а також запропоновані подальші перспективи їх розвитку та пивоварної галузі загалом.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Яцишина, Лариса
, Шевченко, Ірина
Назва
: Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 4-10: рис. (Шифр М636468/2018/6)
Примітки
: Бібліогр.: с. 10
Предметні рубрики:
Медіа-ринок-- Аналіз-- Тренди-- Розвиток --Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): реклама--інформація--брендовий контент--спонсорство
Анотація:
У статті проаналізовано особливості розвитку медіа-ринку та розкрито тренди його розвитку у наступні роки. Обґрунтовано доцільність подальшого зростання частки ринку та необхідність технічного вдосконалення, інноваційних та інвестиційних вкладень у медіа-ринок України.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)