Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Яцишина, Лариса$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яцишина, Лариса
Назва : Бренд-менеджмент і маркетингові технології
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2015. - № 6. - С. 12-13: фот. (Шифр М636468/2015/6)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічна орієнтація підприємства--споживачі--стратегія бренда--управління брендом--інноваційні технології
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яцишина, Лариса, Ющук, Юлія
Назва : Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. - № 2. - С. 55-62: рис., табл. (Шифр М636468/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 62
Предметні рубрики: Ринок пива-- Маркетингові стратегії-- Мале підприємство --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингове рішення--власний капітал--агресивна стратегія--організаційна культура
Анотація: У статті представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх і малих підприємств, а також запропоновані подальші перспективи їх розвитку та пивоварної галузі загалом.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яцишина, Лариса, Шевченко, Ірина
Назва : Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 4-10: рис. (Шифр М636468/2018/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 10
Предметні рубрики: Медіа-ринок-- Аналіз-- Тренди-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--інформація--брендовий контент--спонсорство
Анотація: У статті проаналізовано особливості розвитку медіа-ринку та розкрито тренди його розвитку у наступні роки. Обґрунтовано доцільність подальшого зростання частки ринку та необхідність технічного вдосконалення, інноваційних та інвестиційних вкладень у медіа-ринок України.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)