Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>A=Ahmed, Ishfaq$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74.48
Автор(и)
:
Ahmed, Ishfaq
, Qazi, Tehmina Fiaz, Jabeen, Shaista
Назва
: Followers’ personality in the relationship between leadership style and performance: evidence from higher education sector
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 323-331: рис., табл. (Шифр -904081/2012/2)
Примітки
: Бібліогр.: 56 назв
ББК
: 74.48 + 60.5
Предметні рубрики:
Соціологія освіти-- Соціологічне опитування
Вища освіта в Пакистані
Анотація:
У статті продемонстровано вплив стилю лідерства викладача на академічну успішність студентів, при цьому самоефективність розглядається як стримуючий фактор. Анкети було роздано 250 студентам, 212 з них погодились їх заповнити. Всі опитані студенти навчались у одного й того ж викладача Комерційного коледжу Університету Пенджаба (Лахор, Пакистан). Студентів поділено на групи за тривалістю навчання у викладача: 111 студентів – 1 семестр; 70 – 2 семестр; 31 – більше року. Анкета складалася з 3 блоків: оцінювання стилю лідерства викладача; визначення рівня самоефективності та сприйняття власної успішності. Зроблено висновки, що стиль лідерства викладача та самоефективність студентів суттєво впливають на їхню успішність, а очікуваний стримуючий ефект самоефективності не було доведено.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)