Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Burkynsyi, B. V.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Burkynsyi B.V.
Назва : Tools of Decision Making in the Field of Strategic Advertisement of Pharmaceutical Enterprises
Паралельн. назви :Інструменти прийняття рішень в галузі стратегічної реклами фармацевтичних підприємств
Місце публікування : Наука та інновації. - Київ, 2020. - N 2 . - С. 20-32: рис. (Шифр Н090348/2020/2)
Примітки : Біблиогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Рекламна стратегія-- Фармацевтичне підприємство-- Імітаційне моделювання
Анотація: Доведено ефективність використання імітаційних моделей-тренажерів як інструментів формування рекламних стратегій.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)