Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Khomenko, Liliya$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khomenko, Liliya, Saher, Liudmyla
Назва : Influencer marketing in blood service facilities
Місце публікування : Науковий вісник Полісся/ Черніг. нац. технолог. ун-т. - 2021. - № 1. - С. 161-170: табл. (Шифр Н599066/2021/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : [339.138:004.738.5]:615.381
Предметні рубрики: Маркетинг-- Заклади охорони здоров'я-- Кров
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інфлюенс-маркетинг--маркетинг впливу--блоги--блогери--служба крові--маркетингові комунікації--маркетингові інструменти--управління маркетингом
Анотація: Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)