Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Manurung, A. D. R.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Manurung A. D. R., Damaris A., Wimbaningrum N.
Назва : Authentic personal branding as a mediator of influence of heroic leadership and positive psychological capital on work life quality
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 4. - С. 134-142: рис., табл. (Шифр -904081/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: 36 назв
Предметні рубрики: Економіка праці-- Трудові ресурси-- Робоча атмосфера-- Героїчне лідерство -- Позитивний психологічний капітал -- Унікальний особистий брендинг
Анотація: У статті досліджено вплив героїчного лідерства та позитивного психологічного капіталу на якість робочої атмосфери, при цьому унікальний особистий брендинг розглядається як зв’язуючий фактор. Опитано 205 співробітників Університету Мерку Буана, Джакарта. Дані опитування проаналізовано за допомогою методу структурних рівнянь, побудовано лінійну структурну модель (версія 8.70 Lisrel).
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)