Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Melnikov, A. S.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Melnikov A. S., Melnikova E. V.
Назва : Using an online tool for improving the efficiency of advertising campaigns and gaining competitive advantage
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - Р.475-480: рис. (Шифр А669736/2014/4)
Примітки : Бібліогр.: 16 назв
Предметні рубрики: Економіка реклами-- Конкурентоспроможність-- Підвищення ефективності рекламної кампанії-- Використання онлайн-інструменту
Інформаційні технології в економіці
Анотація: У статті розглянуто проблеми, пов'язані з побудовою ефективної рекламної кампанії. Запропоновано ресурси, які дозволять користувачеві: самостійно створювати рекламний бюджет у короткостроковій перспективі, порівнювати вхідні та вихідні дані, забезпечувати стандартизацію та спрощення процесу прийняття рішень у процесі планування, отримувати актуальну інформацію щодо цінових пропозицій на регіональних ринках шляхом автоматичного синтаксичного аналізу даних з використанням різних джерел. Цей інструмент буде являти собою комплекс розроблених модулів і компонентів, об'єднаних в єдину систему через Інтернет.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)