Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (99)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (2)Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІНТЕЛЕКТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 329
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Алмазова, О.
    Науково-педагогічний проект "Інтелект України": основні завдання і результативність упровадження в освітньому процесі підготовчого відділення [Текст] / О. Алмазова // Рідна школа. - 2015. - № 9-10. - С. 42-44. - Бібліогр.: 2 назв.
Рубрики: Проекти Всеукраїнські--"Інтелект України"
Анотація: У статті висвітлено питання реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в підготовчому відділенні гімназії №136 м. Дніпропетровська, а також особливості його методологічної бази й основних структурних елементів. Розглянуто переваги цього проекту та його результативність в основних показниках академічних досягнень учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Довженко, Т.
    Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної просвіти батьків [Текст] / Т. Довженко // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Проектна діяльність--Школа--Проект "Інтелект України"
Анотація: У статті йдеться про організацію педагогічної просвіти батьків, діти яких навчаються за програмою науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Охарактеризовано різноманітні форми взаємодії сім'ї та школи - від традиційних (батьківські збори, семінари, "круглі столи") до сучасних (індивідуальні консультації, психологічні тренінги, сімейні клуби, опікунські ради, батьківські комітети). Доведено. що в умовах проектного навчання школа є центром, що сприяє організації взаємодії педагогічного колективу та батьків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Доценко, С.
    Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" [Текст] / С. Доценко // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 32-38. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Освіта в Україні
Анотація: У статті визначено дидактичний потенціал розвитку творчих здібностей учнів: зміст, цілі. принципи, форми і методи. Схарактеризовано педагогічні умови розвитку цих здібностей: організація навчання в дії, використання спеціальних методів навчання, спрямованих на дослідницьку діяльність. створення вільної атмосфери навчання. Акцентовано увагу на теоретичній базі розвитку творчих здібностей в умовах компетентісного підходу - таксономії Б. Блума.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ожеван, Микола Андрійович.
    Між утопією та реальністю: трангуманистичні технології та їх вплив на майбутнє людини й людства [Текст] / Микола Андрійович Ожеван // Стратегічні пріоритети. - 2014. - № 4. - С. 88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 32.81/6П2.154+87
Рубрики: Штучний інтелект
Кл.слова (ненормовані):
техноутопія -- трансгуманізм -- постгуманізм -- імморалізм -- сингулярність
Анотація: В статті особлива увага придіяється реалізації нових можливостей створення "штучного інтелекту" на засадах кібернитичного моделювання діяльності людського мозку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Кремень, Василь.
    Інтелект нації: роздуми про роль інтелігенції в державотворенні України [Текст] / В. Кремень // Наука і суспільство. - 2015. - № 5/6. - С. 2-9
ББК 66.5(4Укр)
Рубрики: Нація--Інтелект
   Інтелігенція--Українська

Анотація: Розглядаються питання про інтелігенцію сьогодні, у чому її сутність, роль і призначення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Дубинянская, Яна.
    Норберт Винер: Красота решения [Текст] / Я. Дубинянская // Личности. - 2016. - № 1(89). - С. 50-67. : фото
Рубрики: Математики американські--Персоналії--Біографія--США, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- кібернетика
Анотація: "Специфическая трудность, с которой сталкивается математик, пишущий свою автобиографию, заключается в том, что большинство так называемых культурных людей, не связанных с математикой по роду своих занятий, считает совершенно допустимым не иметь об этой науке ни малейшего представления. Математика для них – нечто в высшей степени скучное, сухое и отвлеченное. Если о ней когда-нибудь вспоминают, то она, в лучшем случае, ассоциируется с неким подсобным аппаратом физики или с работой статистиков; а в худшем – приравнивается к занятию бухгалтерией. И уж, конечно, едва ли кто-нибудь из нематематиков в состоянии освоиться с мыслью, что цифры могут представлять собой культурную и эстетическую ценность или иметь какое-нибудь отношение к таким понятиям, как красота, сила, вдохновение."


Дод.точки доступу:
Норберт, Вінер (американський математик-теоретик і прикладний математик ; 1894-1964 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Таранік-Ткачук , К.
    Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі [Текст] / К. Таранік-Ткачук // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 39-44. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Освіта України--Проект "Інтелект України"
Анотація: У статті визначено шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі, а саме основні завдання і підходи, що дозволять не лише навчати обдаровану молодь, а, насамперед, виховувати інтелектуальну еліту нації. Розкрито важливість розуміння ментального кодуя, як генетичного, соціокультурного коду національної ментальної парадигми українського народу. Охарактеризовано концептуальні методичні й навчальні позиції, які впливатимуть на активне творення і формування духовно-практичної сфери менталітету. що передбачає загальну гуманізацію суспільства, школи як соціальної інституції та, зрештою, кожної особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Резван, О.
    Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" [Текст] / О. Резван // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 65-69. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Освіта України--Проект "Інтелект України"
Анотація: У статті висвітлено проблему професійної рефлексії; представлено особливості професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України", що відбувається внаслідок усвідомлення професійних обов'язків , аналізу процесу навчання та результатів учнів, а також корекції професійної діяльності, проаналізовано шляхи вдосконалення рефлексії професійної діяльності вчителів початкових класів, які працюють у проектних класах за програмою "Інтелект України".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Кошкаров, Андрей.
    Памяти академика А. П. Ершова, к 85-летию со Дня рождения великого программиста [Текст] / А. Кошкаров // Радиоаматор. - 2016. - № 4. - С. 39-41 : портр.
Рубрики: Програмування
Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- кібернетика -- інформатика
Анотація: Статья посвящена памяти академика Андрея Петровича Ершова (1931-1988). Один из зачинателей теоретического и системного программирования, создатель Сибирской школы информатики он был не только талантливым программистом, но и выдающимся человеком в самых разных областях жизни. Ершов также провел цикл исследований в области искусственного интеллекта.


Дод.точки доступу:
Єршов, Андрій Петрович (російський академик, програміст ; 1931-1988) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Камишин, В. В.
    Антропологія інтелекту- шлях до розуміння феномена обдарованості [Текст] / В. В. Камишин, М. М. Міленіна // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 15-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтелект--Антропологія
   Обдарованість--Феномен

Анотація: Обгрунтовано потребу переорієнтації освітніх підходів з урахуванням розуміння специфіки функціонування людської психіки, що сформувалася еволюційним шляхом становлення людського виду і продовжує шлях формування; запропоновано застосування розуміння механізмів культурної еволюції та природного відбору у методиці виявлення та підтримки особливостей індивідуальної особистості.


Дод.точки доступу:
Міленіна, М. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Пугач, А.
    Віра Рогова: "Досвід українських освітян і результати реалізації вітчизняних науково-педагогічних проектів заслуговують на більшу увагу і найширше впровадження" [Текст] : інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обасної державної адміністрації Вірою Роговою / А. Пугач // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 44-45
Рубрики: Освіта України--Проект "Інтелект України"--Київська область
Анотація: В статті мова йде про реалізацію проекту "Інтелект України" освітніми закладами Київської обасті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Кириленко, С.
    Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сигменти [Текст] / С. Кириленко, О. Кіян // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 50-54. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Освіта в Україні--Проект "Інтелект України"
Анотація: У статті розглядається сучасний урок як поліфункціональне, багатоаспектне явище в навчально-виховному процесі, результат творчого пошуку педагогічних інновацій в освіті, оволодіння знаннями, вміннями, навичками ефективної взаємодії із соціумом та шляхів їх упровадження в розроблення моделі STEM-освіти. Визначено концепцію науково-педагогічного проекту "Інтелект України", що спрямований на навчання та виховання здібних і обдарованих дітей. а в подальшому - на формування інтелектуальної, висококультурної еліти україни.


Дод.точки доступу:
Кіян, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Холтобіна, О.
    Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" [Текст] / О. Холтобіна, В. Зданюк // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 60-64. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Освіта України--Здоров’язбережувальні технології
Анотація: у статті висвітлено сутність понять "здоров'язбереження" і "здоров'язбережувальні освітні технології". Узагальнено погляди сучасних науковців щодо їх трактування. Схарактеризовано досвід застосування здоров'язбережувальних освітніх технологій у загальноосвітніх навчальних закладах України.


Дод.точки доступу:
Зданюк, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Холтобіна, О.
    Шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії №1 "Надія" [Текст] / О. Холтобіна // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 43-46. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74
Рубрики: Проекти Всеукраїнські--"Інтелект України"--Досвід роботи--м. Бердянськ
Анотація: У статті розглянуто основні шляхи реалізації Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії №1 "Надія". Обгрунтовано особливості організації навчально-виховного процесу в 1-4-х класах.


Дод.точки доступу:
Володько, О.

Знайти схожі

15.


    Рибалка, В. В.
    Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб [Текст] / В. В. Рибалка // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 7. - С. 11-16 ; № 8. - С. 40-43. - Бібліогр. : 16 назв.
ББК 88.5
Рубрики: Інтелект працівників--Соціально-психологічні служби
   Особистість--Наукові визначення

Анотація: Наводяться наукові визначення особистості, запропоновані в період з другої половини ХІХ - початку ХХІ століття вітчизняними філософами, психологами, педагогами. Здійснюється ортономічний, контентно-частотний і антиномічний аналіз їх змісту з метою формування персонологічного інтелекту працівників соціально - психологічних служб і покращення роботи з учнівською молоддю.

П675695/2013/7 :
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



Знайти схожі

16.


    Chubukova, O. U.
    Artificial intelligence as the basis for cognitive economics [Text] / O. U. Chubukova, N. V. Ralle // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 9. - Р. 14-19. - Бібліогр.: 23 назви
ББК 3+65
Рубрики: Техніка -- Високі технології--Штучний інтелект
   Економіка--Когнітивна економіка--Економіка знань--Інтелектуальні системи -- Штучний інтелект як основа когнітивної економіки

Анотація: У статті проаналізовано основні підходи до створення систем штучного інтелекту. Досліджено методологічні принципи використання штучного інтелекту в розрізі формування нової економічної парадигми, заснованої на знаннях.


Дод.точки доступу:
Ralle, N. V.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Гавриш, І.
    Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") [Текст] / І. Гавриш, С. Кириленко // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 3-9
Рубрики: Освіта 21 століття--Меритократична освіта--Досвід
Анотація: У статті розкриваються пошуки, надбання та перспективи реалізації програми науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Аналізуються можливості використання світового досвіду роботи з академічно здібними та обдарованими учнями на засадах меритократичної освіти.


Дод.точки доступу:
Кириленко, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Жарінова, А. Г.
    Вплив науково-технічної та освітньої діяльності на розвиток інтелектуального капіталу [Текст] / А. Г. Жарінова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 7/8. - С. 44-47. - Бібліогр.: с. 47
Рубрики: Інтелектуальний капітал
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- освіта -- трудовий потенціал -- інтелектуальний потенціал -- трудова міграція

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Богосвятська, А. І.
    Емоційний інтелект і уроки світової літератури [Текст] / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 11. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.26
Рубрики: Уроки світової літератури--Емоційний інтелект
   Інтелект--Емоційний

Анотація: Емоції розглядаються в аспекті ставлення людини до різних сфер життя і до самої себе.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Li, Y. -M.
    Moderating effects of emotional intelligence in the relationship between emotional labor, emotional exhaustion and organizational citizenship behavior of first-line hotel service staff [Text] / Y. -M. Li // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 2. - С. 226-236 : табл. - Бібліогр.
ББК 65.32+88
Рубрики: Психологія праці--Емоційна праця--Емоційне виснаження--Емоційний інтелект -- Громадянська організаційна поведінка працівників
   Економіка готельного господарства--Організація праці--Обслуговуючий персонал міжнародних готелів

Анотація: У статті вивчено вплив емоційної праці, емоційного виснаження і емоційного інтелекту на громадянську організаційну поведінку на прикладі співробітників нижчої ланки в міжнародних готелях. Використано структуровану анкету для збору даних для подальшого аналізу. При складанні анкети було проведено пробне анкетування. Дані проаналізовано за допомогою статистичного програмного забезпечення, у тому числі описової статистики, факторного аналізу, аналізу надійності, кореляційного аналізу, аналізу ієрархічної регресії. Емпіричний аналіз показав, що емоційне виснаження має значний негативний вплив на громадянську організаційну поведінку, а емоційний інтелект має значний згладжуючий ефект у відношенні між емоційною працею, емоційним виснаженням і громадянською організаційною поведінкою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)