Пошуковий запит: (<.>K=Імпресіонізм<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Косінова Мистецькі паралелі: Павло Тичина і Клод Дебюссі/Оксана Косінова // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2021,N № 5/6.-С.58-62
|
>2.
| Венгровська Естетичні погляди у поезіях Поля Верлена/Лариса Венгровська // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2020. т.№ 9/10.-С.54-71
|
>3.
| Матяш М. Його білі лілеї…/Марія Матяш // Пенсійний кур'єр, 2020. т.13 листоп. (№ 46).-С.9
|
>4.
| Венгровська Художнє новаторство поета Артюра Рембо/Лариса Венгровська // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2020. т.№ 9/10.-С.72-83
|
>5.
| Брайко Повість В. Винниченка «Краса і Сила» і проза М. Горького: поетика й типологія індивідуальних стилів/Олександр Брайко // Слово і час, 2020. т.№ 5.-С.3-20
|
>6.
| Кулачинська "Вірш твій завше був крилатий."/Вікторія Кулачинська // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 11 (листоп.).-С.25-35
|
>7.
| Громова С. Мінливість вражень імпресіоністів/С. Громова // Шкільний світ, 2019. т.№ 4.-С.7-11
|
>8.
| Шапіро О. Квітка, яка пробилася з-під сірого асфальту буденності. Живопис Ольги Кравченко/О. Шапіро // Образотворче мистецтво, 2019. т.№ 1.-С.36-37
|
>9.
| Шпак "Українська хата" художника світла [Івана Труша]/Віктор Шпак // Урядовий кур'єр, 2019. т.12 січ. (№ 7).-С.7
|
>10.
| Гузь Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 60-69/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 1.-С.16-60
|
>11.
| Семенова Урок 50. Образ панни - утілення ідеї вічної жіночності й краси в новелі Володимира Винниченка "Момент". Імпресіонізм твору. Значення літературно-художньої спадщини автора/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 11 (листоп.).-С.82-85
|
>12.
| Семенова Урок 33. Особистісні чинники у світогляді людини на межі століть. Посилення зв'язку з культурою Європи, активні націотворчі процеси. Основні ознаки українського прозового модернізму (Ольга Кобилянська, Михайло Коцюбинський, Василь Стефаник, Володимир Винниченко). "Нова школа" у прозі/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 11 (листоп.).-С.15-19
|
>13.
| Жила "Тіні забутих предків" - повістевий шедевр Михайла Коцюбинського/Світлана Жила // Українська мова і література в школах України, 2019. т.№ 9.-С.12-17
|
>14.
| Первак Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури/Олександр Первак, Валентина Аксьонова // Всесвітня література в школах України, 2019. т.№ 3.-С.47-64
|
>15.
| Леньска "Вітчизні я віддав мій цвіт життя.": творчість Олеся Бабія на тлі ХХ століття/Світлана Леньска // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2018,N № 11.-С.54-62
|
>16.
| Шевченко Г. В. Підсумковий урок за темами "Модерн", "Символізм", " Імпресіонізм"/Г. В. Шевченко // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура, 2018. т.№ 9.-С.13-17
|
>17.
| Шваєвська Добро і зло, природа і людина в казці Василя Королева-Старого "Хуха-моховинка" (5 клас) ; Новела Михайла Коцюбинського "Intermezzo", її актуальність (10 клас)/Оксана Шваєвська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2018,N № 11.-С.15-25
|
>18.
| Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу й загальнопоетикальними поняттями // Сучасна філологія: теоретичні, практичні та інноваційні аспекти розвитку (досвід реалізації компетентнісного підходу). -Чернігів:Десна Поліграф, 2018.-С.94-113
|
>19.
| Павельчук І. Сюжет "Розквітла яблуня" Івана Северина [укр. худож.]/І. Павельчук // Образотворче мистецтво, 2018. т.№ 4.-С.52-53
|
>20.
| Чикаленко Р. В. Завдання для підсумкового оцінювання навчальних досягнень учнів/Р. В. Чикаленко // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура, 2018. т.№ 12.-С.36-41
|
|
|