Пошуковий запит: (<.>K=Інтерпретація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 162
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Karvatska S. The European Court of Human Rights Interpretation of Migrants Cases: Basic Doctrinal Approaches/Svitlana Karvatska // Право України, 2019. т.№ 6.-С.132-147
|
>2.
| Іванишин Основні інтерпретаційні ідеї у творчості Миколи Євшана: пропедевтичне окреслення/Петро Іванишин // Слово і час, 2020. т.№ 4.-С.3-18
|
>3.
| Іващенко А. С. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи/А. С. Іващенко // Наукові записки, 2018,N № 4.-С.81-83
|
>4.
| Ільницький Насолода пізнавання смислів/Микола Ільницький // Слово і час, 2012. т.№ 7.-С.121-124
|
>5.
| Ільницький Чи справді «без школи й спадкоємців»?/Микола Ільницький // Слово і час, 2020. т.№ 6.-С.47-56
|
>6.
| Інтерпретація тексту/Н. М. Пащук [та ін.] // Вивчаємо українську мову та літературу, 2009. т.№ 9.-С.12-18
|
>7.
| Адамик О. Доходи суб'єктів державного сектору: економічна сутність, вітчизняна та міжнародна інтерпретація/О. Адамик // Бухгалтерський облік і аудит, 2012. т.№ 1.-С.29-36
|
>8.
| Александер Соціальна наука як прочитання і як перформанс: культурсоціологічне розуміння епістемології (Реферативний виклад)/Джефрі Александер, Ісаак Рід // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2013. т.№ 2.-С.89-104
|
>9.
| Ануфриева Д.Ю. Формирование целостного образа в процессе интерпретации текста читателем/Дина Юрьевна Ануфриева // Библиотековедение, 2011. т.№ 4.-С.62-66
|
>10.
| Аристова Л. Реалізація змістової лінії "Сприймання та інтерпретація мистецтва" в курсі "Мистецтво. 1 клас"/Л. Аристова // Мистецтво та освіта, 2018. т.№ 3.-С.11-14
|
>11.
| Астаф'єв Роде наш прекрасний/Олександр Астаф'єв, Ганна Табакова // Слово і час, 2011. т.№ 8.-С.64-69
|
>12.
| Білякович Л. Авторська інтерпретація історичної особистості в пенталогії Б. Лепкого "Мазепа"/Л. Білякович // Київська старовина, 2011,N № 1.-С.137-147
|
>13.
| Бабійчук Художня проза Петра Білоуса: інтерпретація/Тамара Бабійчук // Українська мова і література в школах України , 2018. т.№ 9.-С.20-23
|
>14.
| Баган Інтерпретація творчості поетів-неокласиків у школі/Олег Баган // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2013. т.№ 9.-С.50-56
|
>15.
| Бардась Математична інтерпретація залежності між ефективністю землекористування та інституціональним середовищем в аграрній сфері/Вадим Бардась // Економіст. -К., 2012,N № 8.-С.48-51
|
>16.
| Бардаш С. В. Метод фінансово-господарського контролю : теоретична інтерпретація/С. В. Бардаш // Фінанси України. -Київ:Фінанси України, 2010,N N 3.-С.117-126
|
>17.
| Благун І. С. Функціональний взаємозв’язок рівня інтернаціоналізації та її фінансових результатів: теоретичне узагальнення та практична інтерпретація (за даними підприємств Львівської області)/І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Актуальні проблеми економіки, 2015. т.№ 1.-С.457-466
|
>18.
| Благун І. С. Просторова інтерпретація потенціалу регіональної конкурентоспроможності на основі гравітаційної моделі/І. С. Благун, Л. І. Дмитришин, А. В. Кацедан // Актуальні проблеми економіки, 2014. т.№ 8.-С.411-417
|
>19.
| Богдан Н.А. Культуроведческая направленность обучения иностранному языку в средней школе/Н.А. Богдан // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 5.-С.30-35
|
>20.
| Бондар Нестандартні смисли поетичного роздуму: жанр філософської медитації в ліриці Т. Шевченка/Микола Бондар // Слово і час, 2013. т.№ 6.-С.3-18
|
|
|