Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (6)Друковані ЗМІ про нас (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 129
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Subhani, M. I.
    Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan [Text] / M. I. Subhani, A. Osman, S. A. Hasan // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - P411-424 : табл. - Бібліогр.: 19 назв
Рубрики: Економіка Пакистану--Економіка торгівлі продуктами харчування--Маркетинг -- Бренд -- Активність бренду--Ринок снеків
Анотація: У статті проаналізовано рівень впізнаваності кукурудзяних чіпсів «Тікіт», рівень конкуренції в даному сегменті та рейтинг чіпсів на даному ринку. Порівняльне дослідження було проведене у м. Карачі (Пакистан), що включало в себе експеримент та опитування, проведене в Східному та Центральному районах міста. Описова статистика та графічне представлення проаналізованих даних були отримані у "SPSS". При виборі кукурудзяних або картопляних чіпсів споживачі насамперед враховують різновид смаку, загальні смакові характеристики, ціну та пакування. Більшість респондентів вважають телевізійну рекламу найбільш вдалим засобом для просування такого товару.


Дод.точки доступу:
Osman, A.; Hasan, S. A.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Zatwarnicka-Madura, B.
    Brand image vs. consumer trust [Text] / B. Zatwarnicka-Madura, Ju. Stecko, G. Mentel // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - P237-245 : рис., табл. - Бібліогр.: 30 назв
Рубрики: Маркетинг--Бренд--Імідж бренду--Довіра споживачів


Дод.точки доступу:
Stecko, Ju.; Mentel, G.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Prabowo, H. A.
    Building strong brand equity in higher education through marketing mix strategy: a research on private universities in Indonesia [Text] / H. A. Prabowo, F. Ghozaly, A. Susilo // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 3. - P140-149 : рис., табл. - Бібліогр.: 29 назв
Рубрики: Економіка та організація вищої освіти в Індонезії--Маркетинг -- Бренд у вищій освіті -- Маркетинг-мікс
Анотація: У статті представлено авторське розуміння впливу маркетинг-міксу приватних університетів на їх капітал бренду з точки зору потенційних споживачів. Вибірка дослідження склала 160 учнів старших класів у Джакарті. Дані опитування проаналізовано за допомогою моделювання методом структурних рівнянь. Результати аналізу вказують на те, що маркетинг-мікс приватних університетів значно впливає на капітал бренду.


Дод.точки доступу:
Ghozaly, F.; Susilo, A.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Hunjra, A. I.
    Cause related marketing and its impact on sales: mediating by brand loyalty and customer purchase intention [Текст] / A. I. Hunjra, Rauf-I-Azam, A. A. Humayoun // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 468-476
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг--Рекламне агенство--Бренд лояльність
Анотація: У статті вивчено взаємозв'язок рекламної доброчинності та продажів, оцінено вплив кампаній з рекламної доброчинності на лояльність до бренду та намір купівлі. Проведено анкетування студентів і персоналу у декількох університетах та інших організаціях. Результати аналізу показали позитивний вплив рекламної доброчинності на продажі. Проміжними ланками у даному взаємозв'язку є лояльність до бренду та намір купівлі, які, в свою чергу, також впливають позитивно на продажі.


Дод.точки доступу:
Rauf-I-Azam; Humayoun, A. A.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Shcherbak, V. G.
    Formation and development of brand equity of higher education institution [Text] / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - P213-221 : рис. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Економіка та організація освіти--Маркетинг у вищих навчальних закладах--Бренд-капітал
Анотація: У статті представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.


Дод.точки доступу:
Marchenko, S. M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Kazybayeva, A.
    Forming the strategy and long-term marketing program for brand management [Текст] / A. Kazybayeva, T. Satkalieva // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 227-233 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.29
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг--Бренд-менеджмент--Казахстан
Анотація: У статті розглянуто концептуальний підхід до формування стратегії і довгострокової маркетингової програми управління брендом. Визначено сучасний підхід до бренд-менеджменту підприємств Республіки Казахстан. Запропоновано програму управління брендом на основі формування споживацької лояльності.


Дод.точки доступу:
Satkalieva, T.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Kim, R. B.
    Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification [Text] / R. B. Kim, Y. J. Li // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - P95-102 : рис., табл. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Економіка--Маркетинг--Бренд -- Імідж країни -- Імідж бренду--Лояльність до бренду споживачів
Анотація: У статті проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробника та бренду на ставлення споживачів до бренду за умови, що походження бренду та країни локалізації виробництва досить очевидні. Продемонстровано, що імідж країни та імідж бренду впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного. Результати та висновки дослідження можуть бути використані для розробки комунікаційних стратегій, як національних, так і для окремих брендів. Для обох досліджених категорій товарів (продукт харчування та медикамент) довіра до бренду впливає на лояльність більше, ніж задоволеність самим товаром. Для продуктів харчування імідж країни має набагато більший вплив, ніж імідж окремого бренду. Для медикаментів – навпаки, країна походження не має суттєвого впливу при формування споживчої довіри.


Дод.точки доступу:
Li, Y. J.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Tkachuk, Tatiana.
    Luxury-service in the world hotel service market [Text] = Luxury-сервіс на світовому ринку готельних послуг / TatianaTkachuk // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 2. - P85-96 : рис., табл. - Бібліогр.: с.93-96. - Англ. мовою
УДК
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Готелі--Послуги--Світовий досвід
Кл.слова (ненормовані):
елітний готель -- VIP-клієнт -- люкс-сегмент -- стейкхолдери готельного бізнесу -- готельний бренд -- розкішні готельні послуги -- світовий ринок готельних послуг -- STR-класифікація
Анотація: Простежено розвиток Luxury-сервісу на міжнародній арені готельного бізнесу та виокремлено ключові елементи його успішного функціонування. Проаналізовано готельні бренди світу сегмента люкс за категоріями відповідно до STR-класифікації та розглянуто основні критерії вибору готельного продукту (послуги) VIP-клієнтом з метою виявлення та аналізу тенденцій розвитку Luxury-сервісу на світовому ринку готельних послуг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Gabor, M. R.
    Positioning of brand concerning durable goods and other variables used in Romanian consumers acquisition process [Text] / M. R. Gabor // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 8. - P357-371 : рис., табл. - Бібліогр.: 24 назви
ББК 65.9(4Рум)42
Рубрики: Економіка Румунії--Економіка торгівлі--Ринок товарів тривалого користування
   Маркетинг--Бренд товарів

Анотація: У статті проаналізовано румунський ринок товарів тривалого користування і забезпеченості домогосподарств товарами тривалого користування, також показано результати дослідження по вибірці з 300 міських домогосподарств, підкреслюючи, що в процесі придбання товарів тривалого користування такі змінні, як бренд продукту, ціна, назва магазина, гарантія, співвідношення ціна-якість, дизайн, технічні характеристики продукту та інші змінні групуються по-різному відповідно до важливих соціально-демографічних характеристик румунських споживачів: доходів, рівня освіти, віку і професійного статусу. Для того щоб підкреслити ці особливості, застосовано два статистичні методи: аналіз головних компонент (PCA) і кластерний аналіз. Румунський споживач чутливий до інших змінних, ніж споживач Європейського Союзу, Америки, Африки, Росії або азіатських країн. Результати цього дослідження важливі для всіх гравців на ринку товарів тривалого користування: виробників, ділерів, рекламних компаній і так далі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Semuels, Alana.
    The Amazon Selling Machine (Машина продажу "Амазон") [Текст] / Alana Semuels // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 51-54
Рубрики: Маркетингові комунікації--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерні послуги -- бренд -- екранне оголошення -- інтернет-продаж
Анотація: Авторка статті сповіщає, що компанія з Інтернет-продажу має так багато інформації про споживачів, що вона стає експертом у нав'язуванні покупцям речей, про які вони навіть не здогадувались, що потребує їх. Отже, немає сумнівів, що рекламний бізнес компанії процвітає.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Kim, R. B.
    The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference [Text] / R. B. Kim, Ch. Yan, Y. Han // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - P60-68 : рис., табл. - Бібліогр.: 28 назв
Рубрики: Економіка--Маркетинг--Бренд -- Інформація про бренд -- Вибір бренду--Країна походження
Анотація: У статті зроблено спробу виявити вплив знань щодо бренду в певній товарній категорії на стереотипи споживачів про країну походження. Результати авторського аналізу демонструють, що країна походження має значний позитивний вплив на надання переваги бренду, а рівень залученості споживача має статистично значущий позитивний посередницький вплив на взаємозв’язок між країною походження та вибором бренду. Інформація про бренд має контрастний вплив на категорії товарів з високою та низькою залученістю. Для товарів з високою залученістю (в нашому випадку – автомобілі) інформація про бренд переважає над інформацією про країну походження, на які споживачі в такому випадку звертають менше уваги. І навпаки, для товарів з низькою залученістю споживачів (у нашому випадку – кава) споживачі звертають більше уваги саме на країну походження.


Дод.точки доступу:
Yan, Ch.; Han, Y.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Швець, Ганна.
    "Ukraine now": як використовувати бренд в інформаційній роботі [Текст] / Ганна Швець // Вісник пенсійного фонду України. - 2018. - № 12. - С. 32-33
Рубрики: Реклама
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
брендбук -- логотип


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Mok, Kim Man M.
    Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text] / Kim Man M. Mok // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 4. - P120-125. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики: Маркетинг--Бренд -- Капітал бренду -- Цінність імені бренду--Модель Аакера--Малайзія
Анотація: У статті описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду – ім’я, лого та слоган – які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваності бренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Чебан, О..
    Іллінецька ОТГ створює власний бренд [Текст] / Олег Чебан // Урядовий кур'єр. - 2019. - 17 січ. (№ 10). - С. 13 : фот.
Рубрики: Об'єднані територіальні громади
   Вінницька область (Україна)--Регіональна економіка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Олейніков, Юрій.
    Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки [Текст] / Юрій Олейніков, Людмила Сєрова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3. - С. 23-35. - Бібліогр.: с. 32-33
УДК
Рубрики: Бренди--Глобальна економіка
Кл.слова (ненормовані):
національний бренд -- брендинг -- зовнішньоекономічні зв'язки -- експорт -- експортна стратегія
Анотація: Проаналізовано інституційні основи підтримки формування національного бренду України. Визначено основні напрями організаційно-інституціональних перетворень у експортоорінтованому комплексі економіки України. Акцентовано на розумінні особливої ролі національного бренду в розвитку експортоорієнтованої економіки, що сприяє встановленню та підтримці конкурентної позиції країни.


Дод.точки доступу:
Сєрова, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Абдуліна, І.
    "Актуальні проблеми інтелектуальної власності" - національний бренд України [Текст] / Ірина Абдуліна // Інтелектуальна власність. - 2011. - № 9. - С. 4-11 : фотогр.
Рубрики: Інтелектуальна власність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
торгові марки -- авторське право -- інноваційний розвиток

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Шмиголь, Н. М.
    Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда [Текст] / Н. М. Шмиголь, А. А. Антонюк // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - Бібліогр.: с. 230 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Бренд
Кл.слова (ненормовані):
управління брендом -- вартість бренда -- монетарна вартість -- індикатори популярності -- надійність бренда


Дод.точки доступу:
Антонюк, А. А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Тлеубердинов, А. Т.
    Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов [Текст] / А. Т. Тлеубердинов, Ж. М. Шаекина // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 9. - С. 24-32 : табл. - Бібліогр.: 34 назви
Рубрики: Економіка туризму Республіки Казахстан--Маркетинг -- Бренд-менеджмент--Туристичний імідж країни--Асоціативні образи території
Анотація: У статті проаналізовано асоціативний образ Казахстану як туристичної дестинації на основі проведеного опитування думок зарубіжних експертів. За результатами позитивних і негативних оцінок надано рекомендації щодо стратегії брендингу країни як туристичної дестинації.


Дод.точки доступу:
Шаекина, Ж. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Прохорівська, Світлана.
    Боремося з корупцією, розвиваючи бренд [Текст] / С. Прохорівська // Приватний підприємець. - 2015. - № 18. - С. 41-42
Рубрики: Торгові марки--Торгівля
Кл.слова (ненормовані):
мета бренду -- продажі -- вітрини


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Антонюк, О.
    Бренд держави: особливості формування національного бренду [Текст] / О. Антонюк // Маркетинг в Українi. - 2010. - N 5. - С. 52-54. - Бібліогр.: с. 54 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
торгові марки -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)