Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (3)
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (6)
Друковані ЗМІ про нас (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=Бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
129
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-120
>
1.
Subhani, M. I.
Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan [Text] / M. I. Subhani, A. Osman, S. A. Hasan> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 7
. - P411-424 : табл. - Бібліогр.: 19 назв
Рубрики:
Економіка Пакистану--Економіка торгівлі продуктами харчування--Маркетинг --
Бренд
-- Активність
бренд
у--Ринок снеків
Анотація:
У статті проаналізовано рівень впізнаваності кукурудзяних чіпсів «Тікіт», рівень конкуренції в даному сегменті та рейтинг чіпсів на даному ринку. Порівняльне дослідження було проведене у м. Карачі (Пакистан), що включало в себе експеримент та опитування, проведене в Східному та Центральному районах міста. Описова статистика та графічне представлення проаналізованих даних були отримані у "SPSS". При виборі кукурудзяних або картопляних чіпсів споживачі насамперед враховують різновид смаку, загальні смакові характеристики, ціну та пакування. Більшість респондентів вважають телевізійну рекламу найбільш вдалим засобом для просування такого товару.
Дод.точки доступу:
Osman, A.; Hasan, S. A.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Zatwarnicka-Madura, B.
Brand image vs. consumer trust [Text] / B. Zatwarnicka-Madura, Ju. Stecko, G. Mentel> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 8
. - P237-245 : рис., табл. - Бібліогр.: 30 назв
Рубрики:
Маркетинг--
Бренд
--Імідж
бренд
у--Довіра споживачів
Дод.точки доступу:
Stecko, Ju.; Mentel, G.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Prabowo, H. A.
Building strong brand equity in higher education through marketing mix strategy: a research on private universities in Indonesia [Text] / H. A. Prabowo, F. Ghozaly, A. Susilo> // Актуальні проблеми економіки. - 2017. -
№ 3
. - P140-149 : рис., табл. - Бібліогр.: 29 назв
Рубрики:
Економіка та організація вищої освіти в Індонезії--Маркетинг --
Бренд
у вищій освіті -- Маркетинг-мікс
Анотація:
У статті представлено авторське розуміння впливу маркетинг-міксу приватних університетів на їх капітал
бренд
у з точки зору потенційних споживачів. Вибірка дослідження склала 160 учнів старших класів у Джакарті. Дані опитування проаналізовано за допомогою моделювання методом структурних рівнянь. Результати аналізу вказують на те, що маркетинг-мікс приватних університетів значно впливає на капітал
бренд
у.
Дод.точки доступу:
Ghozaly, F.; Susilo, A.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Hunjra, A. I.
Cause related marketing and its impact on sales: mediating by brand loyalty and customer purchase intention [Текст] / A. I. Hunjra, Rauf-I-Azam, A. A. Humayoun> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 5
. - С. 468-476
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Економіка підприємства--Маркетинг--Рекламне агенство--
Бренд
лояльність
Анотація:
У статті вивчено взаємозв'язок рекламної доброчинності та продажів, оцінено вплив кампаній з рекламної доброчинності на лояльність до
бренд
у та намір купівлі. Проведено анкетування студентів і персоналу у декількох університетах та інших організаціях. Результати аналізу показали позитивний вплив рекламної доброчинності на продажі. Проміжними ланками у даному взаємозв'язку є лояльність до
бренд
у та намір купівлі, які, в свою чергу, також впливають позитивно на продажі.
Дод.точки доступу:
Rauf-I-Azam; Humayoun, A. A.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Shcherbak, V. G.
Formation and development of brand equity of higher education institution [Text] / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 6
. - P213-221 : рис. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики:
Економіка та організація освіти--Маркетинг у вищих навчальних закладах--
Бренд
-капітал
Анотація:
У статті представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання
бренд
-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.
Дод.точки доступу:
Marchenko, S. M.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Kazybayeva, A.
Forming the strategy and long-term marketing program for brand management [Текст] / A. Kazybayeva, T. Satkalieva> // Актуальні проблеми економіки. - 2014. -
№ 6
. - С. 227-233 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.29
Рубрики:
Економіка підприємства--Маркетинг--
Бренд
-менеджмент--Казахстан
Анотація:
У статті розглянуто концептуальний підхід до формування стратегії і довгострокової маркетингової програми управління
бренд
ом. Визначено сучасний підхід до
бренд
-менеджменту підприємств Республіки Казахстан. Запропоновано програму управління
бренд
ом на основі формування споживацької лояльності.
Дод.точки доступу:
Satkalieva, T.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Kim, R. B.
Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification [Text] / R. B. Kim, Y. J. Li> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 5
. - P95-102 : рис., табл. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики:
Економіка--Маркетинг--
Бренд
-- Імідж країни -- Імідж
бренд
у--Лояльність до
бренд
у споживачів
Анотація:
У статті проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробника та
бренд
у на ставлення споживачів до
бренд
у за умови, що походження
бренд
у та країни локалізації виробництва досить очевидні. Продемонстровано, що імідж країни та імідж
бренд
у впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного. Результати та висновки дослідження можуть бути використані для розробки комунікаційних стратегій, як національних, так і для окремих
бренд
ів. Для обох досліджених категорій товарів (продукт харчування та медикамент) довіра до
бренд
у впливає на лояльність більше, ніж задоволеність самим товаром. Для продуктів харчування імідж країни має набагато більший вплив, ніж імідж окремого
бренд
у. Для медикаментів – навпаки, країна походження не має суттєвого впливу при формування споживчої довіри.
Дод.точки доступу:
Li, Y. J.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Tkachuk, Tatiana
.
Luxury-service in the world hotel service market [Text] = Luxury-сервіс на світовому ринку готельних послуг / TatianaTkachuk> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. -
№ 2
. - P85-96 : рис., табл. - Бібліогр.: с.93-96. - Англ. мовою
УДК
339.5:338.488
Рубрики:
Ресторанно-готельний бізнес--Готелі--Послуги--Світовий досвід
Кл.слова (ненормовані):
елітний готель
--
VIP-клієнт
--
люкс-сегмент
--
стейкхолдери готельного бізнесу
--
готельний
бренд
--
розкішні готельні послуги
--
світовий ринок готельних послуг
--
STR-класифікація
Анотація:
Простежено розвиток Luxury-сервісу на міжнародній арені готельного бізнесу та виокремлено ключові елементи його успішного функціонування. Проаналізовано готельні
бренд
и світу сегмента люкс за категоріями відповідно до STR-класифікації та розглянуто основні критерії вибору готельного продукту (послуги) VIP-клієнтом з метою виявлення та аналізу тенденцій розвитку Luxury-сервісу на світовому ринку готельних послуг.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Gabor, M. R.
Positioning of brand concerning durable goods and other variables used in Romanian consumers acquisition process [Text] / M. R. Gabor> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 8
. - P357-371 : рис., табл. - Бібліогр.: 24 назви
ББК
65.9(4Рум)42
Рубрики:
Економіка Румунії--Економіка торгівлі--Ринок товарів тривалого користування
Маркетинг--
Бренд
товарів
Анотація:
У статті проаналізовано румунський ринок товарів тривалого користування і забезпеченості домогосподарств товарами тривалого користування, також показано результати дослідження по вибірці з 300 міських домогосподарств, підкреслюючи, що в процесі придбання товарів тривалого користування такі змінні, як
бренд
продукту, ціна, назва магазина, гарантія, співвідношення ціна-якість, дизайн, технічні характеристики продукту та інші змінні групуються по-різному відповідно до важливих соціально-демографічних характеристик румунських споживачів: доходів, рівня освіти, віку і професійного статусу. Для того щоб підкреслити ці особливості, застосовано два статистичні методи: аналіз головних компонент (PCA) і кластерний аналіз. Румунський споживач чутливий до інших змінних, ніж споживач Європейського Союзу, Америки, Африки, Росії або азіатських країн. Результати цього дослідження важливі для всіх гравців на ринку товарів тривалого користування: виробників, ділерів, рекламних компаній і так далі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Semuels, Alana
.
The Amazon Selling Machine (Машина продажу "Амазон") [Текст] / Alana Semuels> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 2
. - С. 51-54
Рубрики:
Маркетингові комунікації--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерні послуги
--
бренд
--
екранне оголошення
--
інтернет-продаж
Анотація:
Авторка статті сповіщає, що компанія з Інтернет-продажу має так багато інформації про споживачів, що вона стає експертом у нав'язуванні покупцям речей, про які вони навіть не здогадувались, що потребує їх. Отже, немає сумнівів, що рекламний бізнес компанії процвітає.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Kim, R. B.
The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference [Text] / R. B. Kim, Ch. Yan, Y. Han> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 9
. - P60-68 : рис., табл. - Бібліогр.: 28 назв
Рубрики:
Економіка--Маркетинг--
Бренд
-- Інформація про
бренд
-- Вибір
бренд
у--Країна походження
Анотація:
У статті зроблено спробу виявити вплив знань щодо
бренд
у в певній товарній категорії на стереотипи споживачів про країну походження. Результати авторського аналізу демонструють, що країна походження має значний позитивний вплив на надання переваги
бренд
у, а рівень залученості споживача має статистично значущий позитивний посередницький вплив на взаємозв’язок між країною походження та вибором
бренд
у. Інформація про
бренд
має контрастний вплив на категорії товарів з високою та низькою залученістю. Для товарів з високою залученістю (в нашому випадку – автомобілі) інформація про
бренд
переважає над інформацією про країну походження, на які споживачі в такому випадку звертають менше уваги. І навпаки, для товарів з низькою залученістю споживачів (у нашому випадку – кава) споживачі звертають більше уваги саме на країну походження.
Дод.точки доступу:
Yan, Ch.; Han, Y.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Швець, Ганна
.
"Ukraine now": як використовувати
бренд
в інформаційній роботі [Текст] / Ганна Швець> // Вісник пенсійного фонду України. - 2018. -
№ 12
. - С. 32-33
Рубрики:
Реклама
Торгові марки
Кл.слова (ненормовані):
бренд
бук
--
логотип
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Mok, Kim Man M.
Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text] / Kim Man M. Mok> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 4
. - P120-125. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики:
Маркетинг--
Бренд
-- Капітал
бренд
у -- Цінність імені
бренд
у--Модель Аакера--Малайзія
Анотація:
У статті описано важливість капіталізації цінності імені
бренд
у, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до
бренд
ингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного
бренд
у. Розглянуто три складові образу
бренд
у – ім’я, лого та слоган – які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваності
бренд
у та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Чебан, О.
.
Іллінецька ОТГ створює власний
бренд
[Текст] / Олег Чебан> // Урядовий кур'єр. - 2019. -
17 січ. (№ 10)
. - С. 13 : фот.
Рубрики:
Об'єднані територіальні громади
Вінницька область (Україна)--Регіональна економіка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Олейніков, Юрій
.
Інституційні складові
бренд
-орієнтованої економіки [Текст] / Юрій Олейніков, Людмила Сєрова> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. -
№ 3
. - С. 23-35. - Бібліогр.: с. 32-33
УДК
330.837:339.9
Рубрики:
Бренд
и--Глобальна економіка
Кл.слова (ненормовані):
національний
бренд
--
бренд
инг
--
зовнішньоекономічні зв'язки
--
експорт
--
експортна стратегія
Анотація:
Проаналізовано інституційні основи підтримки формування національного
бренд
у України. Визначено основні напрями організаційно-інституціональних перетворень у експортоорінтованому комплексі економіки України. Акцентовано на розумінні особливої ролі національного
бренд
у в розвитку експортоорієнтованої економіки, що сприяє встановленню та підтримці конкурентної позиції країни.
Дод.точки доступу:
Сєрова, Людмила
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
16.
Абдуліна, І.
"Актуальні проблеми інтелектуальної власності" - національний
бренд
України [Текст] / Ірина Абдуліна> // Інтелектуальна власність. - 2011. -
№ 9
. - С. 4-11 : фотогр.
Рубрики:
Інтелектуальна власність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
торгові марки
--
авторське право
--
інноваційний розвиток
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
17.
Шмиголь, Н. М.
Аналіз методів оцінювання ринкової вартості
бренд
а [Текст] / Н. М. Шмиголь, А. А. Антонюк> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. -
№ 2
. - С. 228-231. - Бібліогр.: с. 230 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Бренд
Кл.слова (ненормовані):
управління
бренд
ом
--
вартість
бренд
а
--
монетарна вартість
--
індикатори популярності
--
надійність
бренд
а
Дод.точки доступу:
Антонюк, А. А.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
18.
Тлеубердинов, А. Т.
Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов [Текст] / А. Т. Тлеубердинов, Ж. М. Шаекина> // Актуальні проблеми економіки. - 2017. -
№ 9
. - С. 24-32 : табл. - Бібліогр.: 34 назви
Рубрики:
Економіка туризму Республіки Казахстан--Маркетинг --
Бренд
-менеджмент--Туристичний імідж країни--Асоціативні образи території
Анотація:
У статті проаналізовано асоціативний образ Казахстану як туристичної дестинації на основі проведеного опитування думок зарубіжних експертів. За результатами позитивних і негативних оцінок надано рекомендації щодо стратегії
бренд
ингу країни як туристичної дестинації.
Дод.точки доступу:
Шаекина, Ж. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
19.
Прохорівська, Світлана
.
Боремося з корупцією, розвиваючи
бренд
[Текст] / С. Прохорівська> // Приватний підприємець. - 2015. -
№ 18
. - С. 41-42
Рубрики:
Торгові марки--Торгівля
Кл.слова (ненормовані):
мета
бренд
у
--
продажі
--
вітрини
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
20.
Антонюк, О.
Бренд
держави: особливості формування національного
бренд
у [Текст] / О. Антонюк> // Маркетинг в Українi. - 2010. -
N 5
. - С. 52-54. - Бібліогр.: с. 54 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
торгові марки
--
ВДЕТН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-120
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)