Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (6)Друковані ЗМІ про нас (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 129
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Subhani M. I., Osman A., Hasan S. A.
Назва : Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 411-424: табл. (Шифр -904081/2016/7)
Примітки : Бібліогр.: 19 назв
Предметні рубрики: Економіка Пакистану-- Економіка торгівлі продуктами харчування-- Маркетинг -- Бренд -- Активність бренду-- Ринок снеків
Анотація: У статті проаналізовано рівень впізнаваності кукурудзяних чіпсів «Тікіт», рівень конкуренції в даному сегменті та рейтинг чіпсів на даному ринку. Порівняльне дослідження було проведене у м. Карачі (Пакистан), що включало в себе експеримент та опитування, проведене в Східному та Центральному районах міста. Описова статистика та графічне представлення проаналізованих даних були отримані у "SPSS". При виборі кукурудзяних або картопляних чіпсів споживачі насамперед враховують різновид смаку, загальні смакові характеристики, ціну та пакування. Більшість респондентів вважають телевізійну рекламу найбільш вдалим засобом для просування такого товару.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zatwarnicka-Madura B., Stecko Ju., Mentel G.
Назва : Brand image vs. consumer trust
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 237-245: рис., табл. (Шифр -904081/2016/8)
Примітки : Бібліогр.: 30 назв
Предметні рубрики: Маркетинг-- Бренд-- Імідж бренду-- Довіра споживачів
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Prabowo H. A., Ghozaly F., Susilo A.
Назва : Building strong brand equity in higher education through marketing mix strategy: a research on private universities in Indonesia
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 3. - С. 140-149: рис., табл. (Шифр -904081/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: 29 назв
Предметні рубрики: Економіка та організація вищої освіти в Індонезії-- Маркетинг -- Бренд у вищій освіті -- Маркетинг-мікс
Анотація: У статті представлено авторське розуміння впливу маркетинг-міксу приватних університетів на їх капітал бренду з точки зору потенційних споживачів. Вибірка дослідження склала 160 учнів старших класів у Джакарті. Дані опитування проаналізовано за допомогою моделювання методом структурних рівнянь. Результати аналізу вказують на те, що маркетинг-мікс приватних університетів значно впливає на капітал бренду.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290-211.1
Автор(и) : Hunjra A. I., Rauf-I-Azam, Humayoun A. A.
Назва : Cause related marketing and its impact on sales: mediating by brand loyalty and customer purchase intention
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 468-476 (Шифр -904081/2012/5)
ББК : 65.290-211.1
Предметні рубрики: Економіка підприємства-- Маркетинг-- Рекламне агенство-- Бренд лояльність
Анотація: У статті вивчено взаємозв'язок рекламної доброчинності та продажів, оцінено вплив кампаній з рекламної доброчинності на лояльність до бренду та намір купівлі. Проведено анкетування студентів і персоналу у декількох університетах та інших організаціях. Результати аналізу показали позитивний вплив рекламної доброчинності на продажі. Проміжними ланками у даному взаємозв'язку є лояльність до бренду та намір купівлі, які, в свою чергу, також впливають позитивно на продажі.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shcherbak V. G., Marchenko S. M.
Назва : Formation and development of brand equity of higher education institution
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 213-221: рис. (Шифр -904081/2016/6)
Примітки : Бібліогр.: 20 назв
Предметні рубрики: Економіка та організація освіти-- Маркетинг у вищих навчальних закладах-- Бренд-капітал
Анотація: У статті представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.29
Автор(и) : Kazybayeva A., Satkalieva T.
Назва : Forming the strategy and long-term marketing program for brand management
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 227-233: мал.; табл. (Шифр -904081/2014/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.29
Предметні рубрики: Економіка підприємства-- Маркетинг-- Бренд-менеджмент --Казахстан
Анотація: У статті розглянуто концептуальний підхід до формування стратегії і довгострокової маркетингової програми управління брендом. Визначено сучасний підхід до бренд-менеджменту підприємств Республіки Казахстан. Запропоновано програму управління брендом на основі формування споживацької лояльності.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kim R. B., Li Y. J.
Назва : Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 95-102: рис., табл. (Шифр -904081/2016/5)
Примітки : Бібліогр.: 13 назв
Предметні рубрики: Економіка-- Маркетинг-- Бренд -- Імідж країни -- Імідж бренду-- Лояльність до бренду споживачів
Анотація: У статті проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробника та бренду на ставлення споживачів до бренду за умови, що походження бренду та країни локалізації виробництва досить очевидні. Продемонстровано, що імідж країни та імідж бренду впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного. Результати та висновки дослідження можуть бути використані для розробки комунікаційних стратегій, як національних, так і для окремих брендів. Для обох досліджених категорій товарів (продукт харчування та медикамент) довіра до бренду впливає на лояльність більше, ніж задоволеність самим товаром. Для продуктів харчування імідж країни має набагато більший вплив, ніж імідж окремого бренду. Для медикаментів – навпаки, країна походження не має суттєвого впливу при формування споживчої довіри.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.5:338.488
Автор(и) : Tkachuk, Tatiana
Назва : Luxury-service in the world hotel service market
Паралельн. назви :Luxury-сервіс на світовому ринку готельних послуг
Місце публікування : Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 2. - С. 85-96: рис., табл. (Шифр З863299/2020/2)
Примітки : Бібліогр.: с.93-96. - Англ. мовою
УДК : 339.5:338.488
Предметні рубрики: Ресторанно-готельний бізнес-- Готелі-- Послуги-- Світовий досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): елітний готель--vip-клієнт--люкс-сегмент--стейкхолдери готельного бізнесу--готельний бренд--розкішні готельні послуги--світовий ринок готельних послуг--str-класифікація
Анотація: Простежено розвиток Luxury-сервісу на міжнародній арені готельного бізнесу та виокремлено ключові елементи його успішного функціонування. Проаналізовано готельні бренди світу сегмента люкс за категоріями відповідно до STR-класифікації та розглянуто основні критерії вибору готельного продукту (послуги) VIP-клієнтом з метою виявлення та аналізу тенденцій розвитку Luxury-сервісу на світовому ринку готельних послуг.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.9(4Рум)42
Автор(и) : Gabor M. R.
Назва : Positioning of brand concerning durable goods and other variables used in Romanian consumers acquisition process
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 8. - С. 357-371: рис., табл. (Шифр -904081/2012/8)
Примітки : Бібліогр.: 24 назви
ББК : 65.9(4Рум)42
Предметні рубрики: Економіка Румунії-- Економіка торгівлі-- Ринок товарів тривалого користування
Маркетинг-- Бренд товарів
Анотація: У статті проаналізовано румунський ринок товарів тривалого користування і забезпеченості домогосподарств товарами тривалого користування, також показано результати дослідження по вибірці з 300 міських домогосподарств, підкреслюючи, що в процесі придбання товарів тривалого користування такі змінні, як бренд продукту, ціна, назва магазина, гарантія, співвідношення ціна-якість, дизайн, технічні характеристики продукту та інші змінні групуються по-різному відповідно до важливих соціально-демографічних характеристик румунських споживачів: доходів, рівня освіти, віку і професійного статусу. Для того щоб підкреслити ці особливості, застосовано два статистичні методи: аналіз головних компонент (PCA) і кластерний аналіз. Румунський споживач чутливий до інших змінних, ніж споживач Європейського Союзу, Америки, Африки, Росії або азіатських країн. Результати цього дослідження важливі для всіх гравців на ринку товарів тривалого користування: виробників, ділерів, рекламних компаній і так далі.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Semuels, Alana
Назва : The Amazon Selling Machine (Машина продажу "Амазон")
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 51-54 (Шифр М636468/2019/2)
Предметні рубрики: Маркетингові комунікації-- Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп'ютерні послуги--бренд--екранне оголошення--інтернет-продаж
Анотація: Авторка статті сповіщає, що компанія з Інтернет-продажу має так багато інформації про споживачів, що вона стає експертом у нав'язуванні покупцям речей, про які вони навіть не здогадувались, що потребує їх. Отже, немає сумнівів, що рекламний бізнес компанії процвітає.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kim R. B., Yan Ch., Han Y.
Назва : The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 60-68: рис., табл. (Шифр -904081/2016/9)
Примітки : Бібліогр.: 28 назв
Предметні рубрики: Економіка-- Маркетинг-- Бренд -- Інформація про бренд -- Вибір бренду-- Країна походження
Анотація: У статті зроблено спробу виявити вплив знань щодо бренду в певній товарній категорії на стереотипи споживачів про країну походження. Результати авторського аналізу демонструють, що країна походження має значний позитивний вплив на надання переваги бренду, а рівень залученості споживача має статистично значущий позитивний посередницький вплив на взаємозв’язок між країною походження та вибором бренду. Інформація про бренд має контрастний вплив на категорії товарів з високою та низькою залученістю. Для товарів з високою залученістю (в нашому випадку – автомобілі) інформація про бренд переважає над інформацією про країну походження, на які споживачі в такому випадку звертають менше уваги. І навпаки, для товарів з низькою залученістю споживачів (у нашому випадку – кава) споживачі звертають більше уваги саме на країну походження.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швець, Ганна
Назва : "Ukraine now": як використовувати бренд в інформаційній роботі
Місце публікування : Вісник пенсійного фонду України. - Киев: Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України, 2018. - № 12. - С. 32-33 (Шифр В168948/2018/12)
Предметні рубрики: Реклама
Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендбук--логотип
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mok Kim Man M.
Назва : Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 120-125 (Шифр -904081/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: 14 назв
Предметні рубрики: Маркетинг-- Бренд -- Капітал бренду -- Цінність імені бренду-- Модель Аакера --Малайзія
Анотація: У статті описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду – ім’я, лого та слоган – які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваності бренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Чебан, О.
Назва : Іллінецька ОТГ створює власний бренд
Місце публікування : Урядовий кур'єр. - 2019. - 17 січ. (№ 10). - С. 13: фот. (Шифр У606293/2019/10)
Предметні рубрики: Об'єднані територіальні громади
Географіч. рубрики: Вінницька область (Україна)-- Регіональна економіка
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 330.837:339.9
Автор(и) : Олейніков, Юрій, Сєрова, Людмила
Назва : Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки
Місце публікування : Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3. - С. 23-35 (Шифр З863299/2021/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 32-33
УДК : 330.837:339.9
Предметні рубрики: Бренди-- Глобальна економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національний бренд--брендинг--зовнішньоекономічні зв'язки--експорт--експортна стратегія
Анотація: Проаналізовано інституційні основи підтримки формування національного бренду України. Визначено основні напрями організаційно-інституціональних перетворень у експортоорінтованому комплексі економіки України. Акцентовано на розумінні особливої ролі національного бренду в розвитку експортоорієнтованої економіки, що сприяє встановленню та підтримці конкурентної позиції країни.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Абдуліна І.
Назва : "Актуальні проблеми інтелектуальної власності" - національний бренд України
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2011. - № 9. - С. 4-11: фотогр. (Шифр І091871/2011/9)
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торгові марки--авторське право--інноваційний розвиток
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шмиголь Н. М., Антонюк А. А.
Назва : Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/2). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 230
Предметні рубрики: Бренд
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління брендом--вартість бренда--монетарна вартість--індикатори популярності--надійність бренда
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тлеубердинов А. Т., Шаекина Ж. М.
Назва : Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 9. - С. 24-32: табл. (Шифр -904081/2017/9)
Примітки : Бібліогр.: 34 назви
Предметні рубрики: Економіка туризму Республіки Казахстан-- Маркетинг -- Бренд-менеджмент-- Туристичний імідж країни-- Асоціативні образи території
Анотація: У статті проаналізовано асоціативний образ Казахстану як туристичної дестинації на основі проведеного опитування думок зарубіжних експертів. За результатами позитивних і негативних оцінок надано рекомендації щодо стратегії брендингу країни як туристичної дестинації.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Прохорівська, Світлана
Назва : Боремося з корупцією, розвиваючи бренд
Місце публікування : Приватний підприємець. - 2015. - № 18. - С. 41-42 (Шифр П628280/2015/18)
Предметні рубрики: Торгові марки-- Торгівля
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мета бренду--продажі--вітрини
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Антонюк О.
Назва : Бренд держави: особливості формування національного бренду
Місце публікування : Маркетинг в Українi/ Українська Асоціація Маркетингу. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2010. - N 5. - С. 52-54. - ISSN 1606-3732 (Шифр М636468/2010/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр.: с. 54
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торгові марки--вдетн
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)