Пошуковий запит: (<.>K=Білінгвізм<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Мазепа Н. Білінгвізм. Епізод чи тенденція?/Н. Мазепа // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2010,N N 2.-С.60-77
|
>2.
| Нікольська Н.В. Білінгвізм як педагогічна проблема в Європі, США та Канаді /Н. В. Нікольська // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 2.-С.103-109
|
>3.
| Савойська С. Українсько-російський білінгвізм як конфліктогенний фактор мовно-політичного протистояння /С. Савойська // Політичний менеджмент. -Київ:Український центр політичного менеджменту, 2010,N N 3.-С.75-81.
|
>4.
| Роменская Л. Дирижер - это звучит! /Л. Роменская // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.184-189.
|
>5.
| Крюченкова Важный ресурс активного и качественного усвоения лексики/Елена Крюченкова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 3.-С.62-64
|
>6.
| Дубова А. В. Формування комунікативної компетентності в умовах українсько - російського білінгвізму/А. В. Дубова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2011. т.№ 22-24.-С.5-7
|
>7.
| Береговская Э.М. Обучение малышей французскому языку/Э.М. Береговская // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 3.-С.46-50
|
>8.
| Бублейник Л. Лексична ідіоматичність у перекладознавчому вимірі/Л. Бублейник // Освіта і управління, 2011. т.№ 2-3.-С.144-148
|
>9.
| Хоменко Проблема дифузії у фольклорі: український жорстокий романс/Наталія Хоменко // Слово і час, 2012. т.№ 1.-С.87-95
|
>10.
| Бондаренко О. Психологічне обгрунтування раннього білінгвізму/О. Бондаренко // Іноземні мови в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.36-38
|
>11.
| Богуш Алла Методика Срезневского і навчання мови сьогодні/Алла Богуш // Дошкільне виховання, 2012. т.№ 11.-С.8-11
|
>12.
| Лозан Тетяна Проблеми білінгвізму і психологічні особливості оволодіння українським мовленням російськомовними етнічними українцями/Тетяна Лозан // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 6.-С.35-38
|
>13.
| Дорожиева Г. С. Лингвистическая ситуация в Квебеке/Г. С. Дорожиева // Иностранные языки в школе, 2013. т.№ 6.-С.75-79
|
>14.
| Жаборюк О. А. Білінгвізм крізь призму онтогенезу (авторська інтерпретація)/О. А. Жаборюк // Мовознавство, 2016. т.№ 2.-С.62-73
|
>15.
| Осадча Н. Проблема двомовності в українській державі: постколоніальний дискурс/Н. Осадча // Українознавство, 2016. т.№ 2.-С.164-180
|
>16.
| Федута Автор-білінгв у пошуках читача (колізія Г. Квітки-Основ’яненка)/Олександр Федута // Слово і час, 2016. т.№ 9.-С.97-103
|
>17.
| Костриця Л. Просвітницько-профілактична діяльність практичного психолога із сім'ями національних меншин/Л. Костриця, С. Усіченко // Психолог (Шкільний світ). -Київ, 2016. т.№ 23/24.-С.91-95
|
>18.
| Мусієнко В. П. Активізація українського мовного коду в російському мовленні в Україні/В. П. Мусієнко // Мовознавство, 2004. т.№ 5-6.-С.42-55
|
>19.
| Сіренко Ю. Стан, проблеми та перспективи розвитку української мовної освіти в Республіці Башкортостан/Ю. Сіренко // Український вимір. -Чернігів, 2017,N Число 14.-С.137-139
|
>20.
| Матвеєва Двомовність у світлі психолінгвістичних досліджень/Наталя Матвеєва // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2018,N № 11.-С.42-44
|
|
|