Пошуковий запит: (<.>K=ВИДАВНИЦТВО<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Алєксєєнко І. Р. Видавництво "Наукова думка" Національної академії наук України/І. Р. Алєксєєнко // Вісник Національної академії наук України, 2012. т.№ 11.-С.64-67
|
>2.
| Білокінь С. Видавнича діяльність товариства "Друкарь"/С. Білокінь // Пам'ятки України: історія та культура, 2012. т.№ 4.-С.20-37
|
>3.
| Бондар Ю. Видавництво та інформаційні технології Риму царів/Ю. Бондар // Вісник Книжкової палати, 2016,N № 3.-С.3-6
|
>4.
| Бондар Ю. Давньоримське видавництво: усна традиція, письмо та закони в контексті суспільних трансформацій/Ю. Бондар // Вісник Книжкової палати, 2016,N № 2.-С.3-7
|
>5.
| Виходець О. Засади соціальних комунікацій у взаєминах співробітників видавництва/О. Виходець // Вісник Книжкової палати, 2013. т.№ 8.-С.8-11
|
>6.
| Водолазька Традиції та інновації у світовому університетському книговиданні/Світлана Водолазька // Вісник Книжкової палати, 2012,N № 3.-С.15-18
|
>7.
| Гільберг Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для 3 класу, створене за навчально-методичним комплектом (автори: Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Лариса Грубіян, Ніна Павич; видавництво "Генеза", 2020)/Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа, 2020. т.№ 8 (серп.).-С.41-46
|
>8.
| Гришина І. І. Сила слова/І. І. Гришина // Вивчаємо українську мову та літературу, 2019. т.№ 1-2.-С.2-3
|
>9.
| Давидова Л. Вплив стратегії і технології маркетингу на вибір організаційної структури університетського видавництва/Л. Давидова // Вісник Книжкової палати, 2016,N № 12.-С.14-16
|
>10.
| Дзюба С. "В нашім домі дверей не буде…"/Сергі Дзюба // Деснянська правда, 2017. т.23 лист. (№ 47).-С.8
|
|
|