Пошуковий запит: (<.>K=Граматика<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 151
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Problem Verbs // Англійська мова та культура (Шкільний світ), 2009. т.№ 11.-С.4-6
|
>2.
| Безособові форми дієслова / Non-Finite Forms of the Verv // Англійська мова та культура (Шкільний світ), 2009. т.№ 15.-С.6
|
>3.
| Rastiegaeiva Teaching Grammar Patterns/Natalia Rastiegaeiva // Англійська мова та культура (Шкільний світ), 2009. т.№ 3.-С.9-12
|
>4.
| Fedkova G. What Is In Article?/Galyna Fedkova // Англійська мова та культура (Шкільний світ), 2009. т.№ 11.-С.6-8
|
>5.
| Бабенко Т. Розкриваючи культуру як глобальне явище/Т. Бабенко // Іноземні мови в навчальних закладах, 2009. т.№ 1.-С.94-100
|
>6.
| Tulupova S. Super Synonyms/S. Tulupova // Англійська мова та культура (Шкільний світ), 2009. т.№ 12.-С.12-13
|
>7.
| Авраменко С.О. "Sport in Our School"/С. О. Авраменко // Англійська мова та література, 2009. т.№ 1.-С.17-18
|
>8.
| Fedkova G. What is an article?/G. Fedkova // Англійська мова та культура (Шкільний світ), 2009. т.№ 15.-С.3
|
>9.
| Kurochkina V. Teaching Grammar: The Gerund/V. Kurochkina, N. Teplukhina // Англійська мова та культура (Шкільний світ), 2009. т.№ 3.-С.5-8
|
>10.
| Лазарева І.Ю Граматична компетенція в процесі комунікації/І.Ю Лазарева // Німецька мова в школі, 2009. т.№ 3.-С.8-10
|
>11.
| Сидяченко Е.Н. Приемы реализации интеркультурной направленности обучения при работе над грамматическими явлениями французского языка/Е. Н. Сидяченко // Иностранные языки в школе, 2009. т.№ 1.-С.33 - 37
|
>12.
| Reported Speech. Sequence of Tenses // Англійська мова та культура (Шкільний світ), 2009. т.№ 3.-С.3-13
|
>13.
| Тренувальні вправи з граматики. Таблиці // Англійська мова в початковій школі. -Харків:Основа, 2009,N N 10.-С.12-13
|
>14.
| Matyokina G. Ford-formation в английском языке /G. Matyokina // Английский язык-первое сентября. -Москва:Первое сентября, 2009,N N 4.-С.19-20
|
>15.
| Русінкевич А.П. Grammar in Rhymes/А. П. Русінкевич // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2009,N N 26.-С.17-18
|
>16.
| How to Correct a Student Without Hurting Their Feelings // Англійська мова в початковій школі. -Харків:Основа, 2009,N N 10.-С.39
|
>17.
| Стрельникова О.Ф. Изучение модальных глаголов/О. Ф. Стрельникова // Английский язык-первое сентября. -Москва:Первое сентября, 2009,N N 4.-С.3-5
|
>18.
| Жирна І. М. Grammar Tests in Listening and Writing/І. М. Жирна // Англійська мова в початковій школі. -Харків:Основа, 2009,N N 10.-С.8-13
|
>19.
| Мачина О.А. Учимся употреблять видовременные формы английского глагола: проще, чем кажется./О. А. Мачина, М. А. Салькова // Английский язык в школе. -Обнинск:Титул, 2009,N N 4.-С.22- 27
|
>20.
| Прилагательные. Степени сравнения прилагательных. Урок-обобщение (КВН). 5-й класс. // Английский язык-первое сентября. -Москва:Первое сентября, 2009,N N 24.-С.7-9
|
|
|