Пошуковий запит: (<.>K=ДЦП<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Сидорова В. Талант проявиться, навіть якщо дитина "особлива"/Вікторія Сидорова // Деснянка вільна, 2013. т.21 лют. (№ 15) .-С.10
|
>2.
| Любенко В. Они могут жить полноценно /Виктор Любенко // Деснянка, 2014. т.23 січ. (№ 4) .-С.5
|
>3.
| Загацька В. В. Особливості процесу навчання дітей з ДЦП/В. В. Загацька // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 8 (серпень).-С.13-15
|
>4.
| Шелест В. М. Рекомендації для вчителів, які працюють з дітьми з легкою розумовою відсталістю та діагнозом ДЦП/В. М. Шелест // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 12 (грудень).-С.7-8
|
>5.
| Карась С. Відважний марафон Максима Уса/Сергій Карась // Деснянська правда, 2018. т.15 берез (№ 11).-С.1, 3
|
>6.
| Арутюнян В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку/В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 8.-С.20-23
|
>7.
| Арутюнян Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку/В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 9.-С.14-19
|
|